דפוס בארי, שבבעלות קיבוץ בארי, פנה לרשות החברות בבקשה לדחות את מועד מכרז הפרטת הדואר בחצי שנה. זה הזמן הנדרש לפי הצפי לדפוס בארי כדי להתאושש מהמתקפה והטבח ב־7 באוקטובר ולחזור להיקפי פעילות מלאים. הדפוס חזר לפעול בשבוע שעבר.
דפוס בארי, שמייצר ומשלח מעטפות חיוב לצרכנים עבור גופים כמו חברת חשמל ועוד, הוא אחד המתמודדים על המכרז של המדינה להפרטת הדואר. יש לציין שמועמדותו עומדת למבחן ברשות התחרות, משום שבבעלות דפוס בארי גם חברה בשם "מסר" לשליחת דואר, ושותפות בחברת "בר הפצה" שמפיצה חבילות ומתחרה בדואר ישראל.
רשות התחרות, שצריכה לאשר את מועמדות דפוס בארי, הודיעה כי דחתה בינתיים את הכרעתה בנושא בגלל האירועים הקשים, כך שלא ידוע אם דפוס בארי יוכל להתמודד. אחת האפשרויות היא שרשות התחרות תקבע כי הדפוס יוכל להתמודד בתנאי שייפטר מאחזקותיו בחברות ההפצה המתחרות בדואר, במטרה לשמר תחרות בענף ולמנוע ריכוזיות יתר בידי בארי.
בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי: "בעיניי זכייה בדואר ישראל יכולה להיות סיפור מדהים. איך קיבוץ בארי, אחרי כל השבר הזה, הופך להיות בעלים של דואר ישראל. אבל לשם כך אני נזקק לזמן כדי להחזיר את הדפוס לפעילות מלאה. אנחנו ביקשנו כעת מהמדינה לדחות במספר חודשים כדי שנוכל להתארגן בצורה מיטבית למכרז. ברור שלא נוכל להחזיק בשתי החברות - מסר וגם הדואר - ואם צריך נמכור את מסר".