ערב של שריונרים והרבה אהבה

המטה של פרטנר השתנה לערב אחד, שהוקדש כולו ללוחמות ולוחמי גדוד עזוז 198 של חיל השריון. פרטנר מאמצת את הגדוד זה 18 שנה, במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל, וכן את גדוד "שחר" לחילוץ והצלה של פקע"ר. לאירוע הגיעו 300 לוחמים מהגדוד, יחד עם פלוגה מבצעית 931 של הנח"ל ופלוגת הנדסה מגדוד 7107 שנלחמות בקרבות הקשים בעזה, שם נפל הסמג"ד, רס"ן דביר פימה, בפעולה הרואית. משפחתו זכתה להרבה אהבה וחיבוקים. מפקד הגדוד, סא"ל צורי דיל ואל"מ דביר אדרי, מח"ט 460, פתחו את האירוע. אירחו: מנכ"ל פרטנר אבי גבאי והמשנה למנכ"ל דגנית קרמר. "במשימות הרבות והמורכבות שהגדוד הוביל הוכחנו שוב את עוצמתם של לוחמי השריון. השריון עשה ועושה היסטוריה", אמר סא"ל דיל. הראל סקעת הרים את החיילים בהופעה שסגרה את הערב.
2 צפייה בגלריה
yk13760280
yk13760280
(צילום: נועם לוי)

• עובדי יחידת הארגזים של כתר יזמו יום התרעננות למשפחות קיבוץ נחל עוז, שאומצו בין השאר על ידי קיבוץ משמר העמק, ורתמו את מאמני מכבי חיפה לאימון כדורגל עם הילדים. הצוות בראשות בני הרשקוביץ' הגיע בהרכב מורחב, עם ציוד מקצועי, והילדים ניהלו משחק ארוך ומלא שערים. רספקט.
2 צפייה בגלריה
yk13760927
yk13760927
רס"ן דביר דוד פימה ז"ל | צילום: דובר צה"ל
• במהלך ועידת התחזיות של המכון הישראלי לאנרגיה וסביבה נפרדו המשתתפים מיו"ר דור אלון, ישראל יניב.
• בכירי קפה גרג, ביניהם יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, השיקו את התפריט ל־2024, המבוסס על המטבח היווני, באירוע שנערך בסניף הדגל בקניון TLV בת"א.
• בעלי הבר המיתולוגי "גרין פאב" מניר עם הקימו, בסיוע קבוצת CBC ישראל (החברה המרכזית למשקאות קלים), רפליקה של הבר המפורסם במלון הרודס בת"א, שם מתאכסנים 300 חברי הקיבוץ שפונו. כעת יוצאים בעלי הפאב איתי מבורך ואורן אברהם ביוזמה חדשה, פרויקט מימון המונים באתר הדסטארט, שם הם מגייסים 150 אלף שקל לשיקום הבר בניר עם. נכון לכתיבת שורות אלה נתרמו כמה עשרות אלפי שקלים.
• לידיעת החות'ים: בכירי חברת לוגיסטיקר הגיעו לנמל אשדוד כדי לתעד את חציית רף מיליון טון הגרעינים, שנפרקו מאוניות התבואה בשנה האחרונה והצליחו לעבור את המכשול שהציבו המורדים בתימן. בין הנוכחים: זאב מנצור מנכ"ל החברה ושותפו יורם גינור.
שלומי קוריאט תרם 30 כרטיסים לעמותת "להושיט יד", למופע הקרוב שלו המתקיים בגריי בת"א. העמותה חילקה את הכרטיסים להורי ילדי העמותה, המתמודדים עם מחלות סרטן ונכויות מורכבות. רספקט על זה.
נת'ניאל בוזוליק, השחקן האוסטרלי מהסדרה "יומני הערפד", היה אחד הכוחות היותר טובים בהסברה של ישראל בזירה הבינלאומית וביקר בארץ בפתיחת המלחמה. כעת הוא חובר לקרולינה למקה ברלין ועמותת "לב אחד" כדי לספר על ההתמודדויות שאליהן נקלעות נשות חיילי המילואים. בעמותה מקווים לגייס בעקבות המהלך מתנדבות רבות הדרושות במיוחד בימים אלה.
• במסגרת טיפוח שותפויות בינלאומיות בתחום החדשנות הבריאותית, התארחה שגרירת הולנד בישראל, מריאט סכורמן, במרכז הפיתוח והייצור של פיליפס בחיפה. (חבצלת דמארי)
אברהם קליין, שופט הכדורגל בדימוס ושגריר מוזיאון פיפ"א, טס לבודפשט עם בת זוגו ברכה בריל, לשעבר דוברת עיריית חיפה. קליין הוזמן כאורח הכבוד בנשף הגאלה השנתי של התאחדות עיתונאי הספורט ההונגרית בבניין האופרה בהשתתפות קהל של 1,000 איש. נשיא התאחדות כתבי הספורט של הונגריה יורי סולושי הציג את השניים לנשיאת הונגריה קתלין נובאק, וקליין ביקש שתפעיל את השפעתה לטובת החטופים בעזה.

בקטנה

• בשנקר ערכו ערב הוקרה לצביקה ימיני, יו"ר הוועד המנהל של המכללה ב־12 השנים האחרונות. בכירי המשק, התעשייה והאקדמיה הגיעו לעשות כבוד. (חבצלת דמארי)
• חברת התעופה אייר סיישל הודיעה על החזרת הטיסות מישראל החל מ־6 בפברואר.
• כלמוביל, Bits of Gold ופירמת KPMG חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תתאפשר רכישת רכב במטבעות דיגיטליים מסוג ביטקוין ואית'ריום.
• רשת סאקרה יוצאת בשיתוף פעולה עם יוצרת התוכן הדר טל, בעלת עמוד בסימן העצמה נשית.
• הנהלת מותג השוקולד הטבעוני פנדה חילקה חטיפים לחיילות וחיילי צה"ל. יפה.

מינויים

אסף אזולאי מונה לשותף ו־CMO של קבוצת Team8, דרור גרוף ישמש שותף ומנהל תחום המחקר בזרוע הבריאות הדיגיטלית.
• קבוצת לוצאטו צירפה שני שותפים לפירמת עורכי הפטנטים, ד"ר שרית בן־שמואל וד"ר סיני יארוס.
טלי ברמי מונתה לסמנכ"לית, מנהלת מחוז יהלום בשלמה ביטוח.
שרון חרן מונה ליו"ר חדש לחברת שבא.
שרון רחמים מונה לסמנכ"ל מכירות בארצ'ליק (Arcelik) ישראל.
אילי זינגר מונתה למנהלת תחום קריירה ותעסוקה בעמותת ל.א לאלימות נגד נשים.
אורן וינטר מונה למנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס בישראל.

תשאירו טיפ

אלי בנאי, מנהל פיתוח עסקי בסיסקו ישראל: "ממליץ על 'גן ירק' במושב צופר שבערבה התיכונה, של רונית ומוטי אלעזרי־וולקני, אגרונומים וחקלאים, המגישים ארוחת בוקר עשירה ובריאה על שולחנות עץ. יש גם סיור בגינה שבה 150 זני ירקות, פירות ועשבי תיבול".

הזמינו אתכם

26־27 בינואר, מרכז לתרבות מונגשת בת"א, אירוע של טולמנ'ס בראשות הבעלים שוקי שוורץ (בתמונה) וצבע טרי שהזמינו 26 מעצבים כדי לתת פרשנות לכיסאות שיוצעו למכירה בתערוכה TAKE A SEAT. ההכנסות יוקדשו למעצבים שהסטודיו שלהם זקוק לתנופה בשל המלחמה.

מדרגות לגן עדן

"פועלים לתקומה", קרן בהיקף 100 מיליון שקל שעליה הכריז בנק הפועלים לשיקום קהילת עוטף עזה, יוצאת לדרך. הקרן תסייע בחיזוק חוסן אישי, קהילתי וכלכלי של אזרחים, קהילות ועסקים בנגב המערבי ותיתן מענה לקיבוצים והמושבים בעוטף לצד אופקים ושדרות. בראש הקרן עומדת ועדה ציבורית בראשות אלוף במיל' עמרם מצנע (במרכז התמונה עם מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר והיו"ר ראובן קרופיק).