1 צפייה בגלריה
yk13660125
yk13660125
(צילום: ריקי רחמן)
מגדל דוד מוזיאון ירושלים פתוח לקהל הרחב ומציע פעילויות במקום וגם באופן מקוון. האטרקציה המרכזית היא מסע לאורך 4,000 שנות היסטוריה. בסיור מודרך במקום מגלים איך התקדשות ירושלים ליהדות, לנצרות ולאיסלאם השפיעה על התפתחותה ועיצובה לאורך הדורות, ואיך מיתוס, קדושה ורעיון מעצבים את המרחב שבו אנחנו חיים. הסיור עובר בגלריות של המוזיאון, המשלבות פריטים ארכיאולוגיים מקוריים לצד סרטים, מסכים אינטראקטיביים ומיצגי וידיאו־ארט. סיורים מתקיימים מדי יום, וניתן לסייר גם באופן עצמאי עם מדריך קולי (50 שקל למבוגר, 25 שקל לילד, חינם לתושבים שפונו מבתיהם).
עוד פעילות במוזיאון היא "הרפתקה במבצר הזמן" – משחק בריחה עצמאי למשפחות עם 11 תחנות המשלבות חידות, בהן גם חידות דיגיטליות ואינטראקטיביות, ומשימות לכל המשפחה, גם בתוך הגלריות החדשות של מגדל דוד. המבקרים מקבלים ערכת משחק וגישה לאפליקציה ייעודית. מיועד לגילי 8 ומעלה (55 שקל למשפחה, 25 שקל למשפחות מפונים).
משחק הבריחה זמין גם במסגרת הפעילויות המקוונות החינמיות המוצעות באתר המוזיאון, לצד דפי צביעה להדפסה בעקבות התערוכה "משחקי רחוב", החוקרת את האדריכלות הירושלמית על פי ספריו של האדריכל דוד קרויאנקר. באתר ניתן גם לצפות בהרצאות מהאירוע "סודות מחדר העריכה": ארי פולמן, בן שני, נפתלי גליקסברג, יסכה הרני, חנן וטל דה לנגה ועוד רבים וטובים נותנים שלל הרצאות בנושאים כמו בימוי, מדיה וטכנולוגיה, אדריכלות, עיצוב וארכיאולוגיה.
א'־ה' 9:00־16:00, לפרטים: 2884* ובאתר.