השופטת בטינה טאובר מבית המשפט המחוזי בחיפה הורתה ביום חמישי לאור הדחיפות לקיים דיון מחר בבקשת נאמני רשת המלונות אוליב רימונים להמשיך להפעיל שלושה ממלונות הרשת המאכלסים מפונים. מדובר בבית המלון שני ירושלים, בית המלון אקוודוקט רגבה ובית המלון מעלה גלבוע. זאת, תוך שימור פעילותם כ'עסק חי' ותוך שימור עשרות מקומות עבודה.
מנגד, הנאמנים ציינו בפני בית משפט כי יש להשתחרר מהפעלת שלושה בתי מלון אחרים - מלון אוליב White House תל־אביב, מלון גורדון תל־אביב ומלון מדיסון נהריה - תוך ניסיון למכור את פעילותם של שני הראשונים כעסק חי.
הנאמנים, עו"ד ארז חבר ממשרד עמית פולק מטלון ועו"ד רון חכים ממשרד אטיאס, גראור, וישינצקי, ענבר, חכים ושות', ציינו במסגרת הדוח שהגישו לשופטת כי "מידותיה של תוכנית ההפעלה אשר גובשה על ידי הנאמנים, בשלב זה עד ליום 31 בדצמבר הותאמו למצב החירום אשר לצערנו, שורר כיום במדינה, ובהינתן כי כלל פעילות מלונות הרשת נסמכת על התקשרויות עם המדינה לאכלוס שירותי אירוח, כלכלה ומזון בסיסיים למפוני קווי העימות.
הרשת הפעילה בשיאה 18 מלונות ופנתה לאחרונה לבית המשפט לאחר שצברה חובות של 35 מיליון שקל. 140 מעובדי הרשת מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן הטוען כי לרשת חוב של כ־5 מיליון שקל כלפי העובדים.