מנצ'סטר סיטי הבקיעה שישייה במשחק בו ארלינג הולאנד פתח, והנורווגי לא הבקיע אף שער. זה לא משהו שקורה בדרך כלל (לא הקטע של השישייה, את זה סיטי עושה כל הזמן), אבל ז'רמי דוקו הוכיח שזה אפשרי.
את ה־1:6 אתמול על בורנמות' סיים שחקן הכנף הבלגי עם גול ולא פחות מארבעה בישולים. זו הייתה הופעה מבריקה על גבול המטורפת. למרות שפפ גווארדיולה הסכים לשלם עבורו 60 מיליון יורו בקיץ, לא היה ברור במאה אחוז איך דוקו ישתלב בחלק הקדמי האיכותי. בורנמות' יכולה להעיד שאין לפפ טענות.
ביורו 2020 הכושל של בלגיה, דוקו היה התגלית, ניצוץ מדהים בסגל מזדקן ומסוכסך. במונדיאל 2022 הכושל של בלגיה, דוקו קיבל רק 18 דקות. זו הייתה עדות לכך שלא מינף את היורו, שקצת נתקע בראן הצרפתית ואפילו אצלה לא ניצל את הסגל הבינוני כדי להתבלט. זו הסיבה שהמעבר לסיטי מעט הפתיע, כי נראה היה שהגיע באיחור של שנתיים ואחרי דעיכה מסוימת.
אבל דוקו רק בן 21. הוא היה זקוק למערכת התקפית ויצירתית כדי לשדרג את עצמו. השאלה כעת, לקראת יורו 2024, אם הוא יצליח לעשות מספיק כדי לנער את ההרכב הבלגי, שכולל יותר מדי שחקנים שחתומים בו קבע בלי להרוויח באמת את המקום. הוא העתיד.
סיטי גם עלתה למקום הראשון בזכות הניצחון, אבל טוטנהאם תחזור אליו אם תנצח מחר את צ'לסי בדרבי. ארסנל איבדה נקודות יקרות עם הפסד ראשון בליגה, 1:0 בניוקאסל. ברונו פרננדש הציל את מנצ'סטר יונייטד מעוד מחזור רע עם שער ניצחון (0:1) בדקה ה־91 בחוץ מול פולהאם.
עוד באירופה. דניאל פרץ לא נכלל בסגל באיירן מינכן לראשונה מאז שהצטרף, וראה את חבריו משיגים 0:4 קליל בדורטמונד עם עוד שלושער של הארי קיין; ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד חזרו לנצח, 1:3 ביתי על רדניק; אינטר שמרה על המקום הראשון באיטליה עם 1:2 בחוץ על אטאלנטה.
NBA. טורניר הגביע שנכנס השנה לליגה כדי להוסיף עניין נפתח שלשום, כשוושינגטון (4:1, 14 נקודות לדני אבדיה) הפסידה 121:114 במיאמי. השיטה: חלוקה לשישה בתים של חמש קבוצות, כל קבוצה משחקת פעמיים בבית ופעמיים בחוץ – לא כתוספת לעומס, אלא משחקי עונה סדירה שנחשבים גם לגביע – שש המנצחות ושתי הסגניות הטובות ביותר יעלו לנוקאאוט.