המחסור החמור בעובדים בעקבות המלחמה: הסכם בין מדינת ישראל לסרי לנקה ליבוא מהיר של עובדים נחתם אתמול. מדובר על אישור להבאת 10,000 עובדים. כיום מועסקים בישראל 4,500 עובדים מסרי לנקה, רובם בתחום הסיעוד וטיפול בקשישים. ממשרד הפנים נמסר כי העובדים החדשים שיגויסו מיועדים גם לחקלאות. הצפי הוא שהעובדים הראשונים יגיעו כבר בשבועות קרובים. שר הפנים משה ארבל: "ההסכם מהווה המשך שיתוף הפעולה החשוב בין המדינות ועלייה נוספת במדרגת היחסים בין המדינות". את ישראל עזבו כ־8,000 עובדים מתאילנד, כולם מתחום החקלאות.

לוגיסטיקר והמשטרה הקימו מרלו"ג לציוד האישי של הנפגעים

חברת לוגיסטיקר הקימה עבור משטרת ישראל מרלו"ג ייעודי לאיסוף ממצאים וציוד אישי של הנרצחים, הנעדרים והניצולים מהתקפת הטרור של 7 באוקטובר, מתוך מטרה לאפשר זיכרון אחרון למשפחות ולאפשר לניצולים לקבל את הציוד האישי בחזרה. המרלו"ג משתרע על פני שטח של 700 מ"ר בסמוך למשרדי להב 433 בלוד וכולל חדר לקליטה ולמיון אלפי הפריטים, עמדות עבודה ממוחשבות ועמדות ייעודיות לשוטרי מז"פ ועשרות מטרים של מדפים עם חפצים.

טרק־נט מחברת בין חקלאים בעוטף לנהגי משאיות

אפליקציית "טרק־נט", המסייעת בחיבור בין חקלאים לבין נהגי משאיות, ומטרתה לתגבר את שינוע התוצרת הטרייה מהשדה אל נקודות המכירה - תעמוד בחינם לרשות מגדלי הירקות והפירות. אורן לביא, מנכ"ל משרד החקלאות: "זיהינו שאחד הקשיים איתם נאלצים החקלאים להתמודד הוא גם נושא השינוע של התוצרת החקלאית הטרייה. טרק נט מאפשרת לחקלאים לבחור נהגי משאיות שיוכלו לאסוף את התוצרת שלהם מהמשק ולהעבירה ליעד ההפצה".