1 צפייה בגלריה
yk13608584
yk13608584
(סדרת הארגן לשיקום השיער של HASK)

לסוך את הגוף

בימים שחונים אלה מצאה את עצמה בעלת עור יבש מאוד מתמסרת לשמן הגוף שלAdvanced Clinicals, המכיל קולגן טהור ומועשר בנוגדי חמצון ובוויטמינים C ו־E. הוא נעים ביותר למריחה, נספג במהירות ומותיר על העור מעטה נעים ולא דביק, תחושה מענגת וריח נהדר ולא משתלט. וגם המחיר נעים (59.90 שקל).

עזר כנגדו

מקל ההליכה הטלסקופי המתקפל AIDAPT מרשת גודלייף ענה על כל ציפיותיו של מי שנאלץ להיעזר בו זמנית בעקבות פציעה. קל מאוד, יציב במיוחד ומצויד בידית ארגונומית נוחה לאחיזה (אפשר לבחור בין יד ימין לשמאל) וברצועת יד המונעת הישמטות. מתקפל בקלות ובמהירות לאורך 29 ס”מ ואפשר להכניסו לתיק או לאחסן במגירה. ואפילו לא יקר (64 שקל בחנויות ובאתר goodlife.co.il).

מרכיבים ומאירים

בן הארבע התחבר מיד ל"פיקסל ארט אורות" של משחקי יצירה, גרסה משוכללת למשחק שהוא מכיר מהגן, ובילה שעה ארוכה בעיצוב תמונות כיד הדמיון. גם אחותו בת השבע הצטרפה לחגיגה והרכיבה תמונות לפי התרשימים המצורפים. שניהם התלהבו מהאורות הנדלקים בתום ההרכבה, עובדה שדווקא הורידה להורים אשר לא מחבבים משחקים שדורשים סוללות. בסך הכל – חביב מאוד ולא יקר (69.90 שקל).

נס בבוקר

מודה בהכנעה: על אף חיבתי העזה לקפה משובח, שמקורו במכונות מלוטשות ובתערובות מסוגננות, נס על הבוקר הוא הגילטי פלז'ר הפרטי שלי בתחילת היום. ולכן שמחתי בשתי התערובות מסדרת נסקפה טייסטרס צ'ויס רוטיסרי, שנותנות תשובה הולמת לאוהבי קפה ששותים גם נמס. שתי האופציות, בקלייה בהירה או כהה, מלאות בארומות וטעמים במנעד הנע מהעז אל המעודן, בהתאם להעדפה האישית. קניתי (29 שקל).

חלק ונעים

סדרת הארגן לשיקום השיער של המותג האמריקאי HASK מיטיבה עם שיער מלא, עבה, סובל מקרזול ופגום כתוצאה מצביעות חוזרות, ייבוש בפן ושימוש במחליקים. אחרי החפיפה והשימוש במרכך ובספריי ללא שטיפה השיער רך ונעים ומתמסר בקלות לעיצוב. מוצרים טובים במחירים שפויים (בסופר־פארם, 34.90 שקל למוצר).

למען המפונים

בקניון TLV, בחנות של עמותת "המלאכים של ערן", מוצעים למשפחות המפונים בגדים, אביזרים, צעצועים, מוצרי תינוקות (כולל עגלות ולולים) ללא עלות (ימים א־ה: 16:00-10:00, יום ו': 14:30-10:00).