1 צפייה בגלריה
yk13612998
yk13612998
(ערכת הקפה של אמישראגז)

קפה בפארק

לבילוי משפחתי בפארק הסמוך לבית, המומלץ למען השפיות, נשלף מתא המטען של המכונית תרמיל ובו ערכת הקפה של אמישראגז, הכוללת שלוש קופסאות אחסון, ארבע כוסות נירוסטה, פינג'אן, כפית, מכל גז ומבער. כשהילדים קורעים את המגלשה, ההורים נהנים מקפה חם וטרי. אבא, תרמילאי ותיק, מתאר את הערכה כבסיסית אך איכותית, קלה לניקוי ולתחזוקה ומתאימה לטיולים קצרים. התרמיל נוח לאחסון ופחות לנשיאה (209 שקל).

מטשטש ומעלים

קונסילר סופר סטיי של מייבלין ניו־יורק הצליח להרשים מתאפרת ותיקה בעלת עור מעורב. למרות מרקמו הקליל, הוא מצליח להסתיר ולטשטש פגמי עור וכהויות מתחת לעיניים ולא מכביד על האיפור.הוא נוח מאוד לשימוש, מעניק גימור מט גם באזורים שמנוניים ומחזיק מעמד זמן ארוך בלי "לזוז". וגם קומפקטי, מתמקם בנוחות בתיק איפור, ובקיצור – מאסט! (45 שקל).

איפה הקוביות?

כמי שמוצאים תמיד נחמה בממתק השחום, טבלאות השוקולד החדשות של מקס ברנר, הנמכרות בסניפי שופרסל במחירים נוחים (יחסית), באות לנו טוב בימים קשים אלה. כולן מצטיינות בטעמים משובחים ובאריזות יפהפיות ונוחות, הניתנות לסגירה חוזרת. חסר רק מבנה הקוביות הקלאסי, מה שמקשה על חלוקה הוגנת, וגורם, לפחות אצלנו, לאיבוד שליטה (14.90 שקל).

לגיימרים מתחילים

ערכת הגיימינג 4 ב־1 של מותג Xtrike-Me (דגם 406-CM) לא הרשימה מאוד גיימרים בוגרים ושרופים, אבל גיימר מתחיל בן תשע התלהב בטירוף מהאורות היפים של המקלדת האיכותית, מהעכבר הארגונומי ומהאוזניות המסיביות (והלא רעות בכלל, מאשרת אמא). והמחיר – בהחלט משתלם. Sel.co.il (229 שקל).

לידיעת המשופמים

צעיר מזוקן ומטופח מתפעל מאוד ממוצרי הגילוח והטיפוח של מותג DEPOT, שמצטיינים באריזות מעוצבות ומוקפדות עם חשיבה על נוחות השימוש. התכשירים עצמם מעולים בעיניו – קרם הסבון לגילוח מקציף בדיוק במידה ותורם לגילוח חלק ומענג, ללא שריטות וגירויים; תחליב הלחות לאחר גילוח קל, נספג ואינו מותיר דביקות; והשמפו לזקן מקציף מיד, נשטף היטב ומותיר ריח נהדר (במספרות ובאתר ג. קוסמטיקס, 99–139 שקל).

הפוגה נכונה

קפה רגוע או אימון לגוף ולנשמה? גם וגם: על כל רכישה באחת מחנויות עזריאלי שרונה (סופר־פארם, נייקי, טרמינל איקס, שופרא, קונברס, ארבוריאן, ל'אוקסיטן, סוהו ו־allsaints) תוכלו לקבל קפה ברשת טאטי ואימון ב־1REBEL או באלה יוגה שבמתחם. שנישאר רגועים (עד סוף נובמבר).