חודש לאחר המלחמה חזר לפעילות מפעל יד מרדכי מקבוצת שטראוס, יצרן דבש ושמן זית. בתחילת המלחמה הקיבוץ פונה מתושביו והוכרז כשטח צבאי סגור. המפעל מצטרף לשני מפעלים נוספים של שטראוס: מפעל הירקות הטריים בקיבוץ ברור חיל ומפעל המלוחים באזור התעשייה של שער הנגב, ששבו לפעילות במהלך החודש האחרון. שגיא בן רימון, סמנכ"ל התפעול של שטראוס: "פעילות המפעל חיונית לשמירה על החוסן הכלכלי של תושבי האזור ולשמירה על הרציפות העסקית. אנו גאים בעובדינו בכל העוטף והדרום, ששבו לעבודתם על מנת להבטיח אספקת מוצרים סדירה".

בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד קבוצת חנן מור

למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל־אביב הוגשה אתמול בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד קבוצת חנן מור אחזקות, בטענה לנזק שנגרם לבעלי המניות של הקבוצה. המבקש, בעל מניות מקרב הציבור המחזיק 100 מניות, טוען כי לא הובא לידיעת בעלי המניות שחברת מדף 2 שהיא חברה בשליטת קבוצת חנן מור אחזקות הפרה התקשרותה עם בנק לאומי ממנו לוותה כ־175 מיליון שקל לשם רכישת נכס מקרקעין. תגובת מור נדל"ן : "התביעה הומצאה לחברה, החברה בוחנת אותה ותגיב כנדרש".

צו הקפאת הליכים לשתי חברות בנייה ותיקות מחיפה

בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא צו הקפאת הליכים לחברות הבנייה בן שטרית אלי וא. תמרים בניה ופיתוח מחיפה לאחר שנקלעו לחובות של כ־55 מיליון שקל. השופטת בטינה טאובר מינתה את עורכי הדין ליאור מזור ואיתי פריימן כנאמנים לחברות שמנהלות 17 פרויקטים והסמיכה אותם לנהל אותן. משמעות ההחלטה היא כי במשך 90 יום לא ניתן יהיה לפתוח או להמשיך בשום הליך כנגד החברות או כנגד הערבים (בעלי המניות – ל.ד), אלא באישור בית המשפט.