מיזם "101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת", של תאגיד התיירות אילת, זכה להצלחה גדולה בשנים האחרונות, כשמגוון אנשי ועסקי תיירות מקומיים אירחו במסגרתו בחודשי החורף את המבקרים בעיר לשלל חוויות, בסבסוד מלא של עיריית אילת ותאגיד התיירות אילת, כלומר בחינם לגמרי לאורחים.
1 צפייה בגלריה
yk13666587
yk13666587
(צילום: סטודיו אילת)
בימים אלה, בהם העיר הכפילה עצמה ומארחת מעל 60,000 מתושבי הדרום והצפון, הוחלט להמשיך ולקיים את המיזם ואף להרחיבו. החוויות שנבחרו השנה מותאמות לשוהים באילת, שרבים מהם נאלצו לעזוב את בתיהם. אירועים כמו מסיבת אוזניות ניידת או סיור ברים לא יתקיימו, אך במקומם יתווספו אחרים, שיעניקו למפונים השוהים באילת, וכן לתושבים ולאורחים בעיר, קצת הפוגה נחוצה.
יהיה ניתן להצטרף לשיעור יוגה מול הים או לפילאטיס בשקיעה, לסיורים מודרכים בין נופי המדבר הבתוליים או למפגשים עם יוצרים ואמנים בשכונות הוותיקות, לקחת חלק בשלל סדנאות יצירה כמו קליעת סלים מקש, יצירת בובות או הכנת כלי נגינה, לצאת להפלגה בסירת זכוכית אל מרחבי הים האדום, לסיור רכיבה באופניים חשמליים מול הרי אילת, או לסשן חתירה בסאפ, ולפנק את הקיבה בסיורים קולינריים מעוררי תיאבון בין עסקי אוכל קטנים בעיר – ועוד. הכל ללא תשלום.
המיזם החל לפעול החודש ויימשך עד סוף חודש מארס 2024.