מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" הרבה מנור סולומון לשתף באינסטגרם תוכן לצורכי הסברה למען ישראל. אתמול גילה כי החשבון שלו חסום, ורק בהתערבות קבוצתו טוטנהאם שוחזר כעבור מספר שעות. האם החשבון הושעה בגלל תלונות של גולשים פרו־פלסטינים? בחברה מכחישים וטוענים כי הדבר נעשה בטעות.
ב"טלגרף" הבריטי דווח כי טוטנהאם נאלצה לפנות לחברת "מטא", שבבעלותה נמצאת אינסטגרם, כדי להפעיל מחדש את החשבון של סולומון. זאת בתוספת להצהרה של השחקן כי לא פירסם שום חומר אנטי־פלסטיני, אלא רק נגד חמאס. לפני הסרת החסימה, בהתאחדות הישראלית עוד הספיקו להביע תמיכה בשחקן, וצייצו תמונה שלו כשפיו מכוסה, לצד הלוגו של אינסטגרם.
בעוד חשבונו של סולומון הושעה, הדבר לא נעשה לספורטאים ולסלבריטאים אחרים שהתבטאו בנושא המלחמה. מקורב לשחקן אמר ל"טלגרף": "זה מגוחך. הוא לא פירסם שום פוסט נגד פלסטין, רק תמיכה במדינה שלו". ב"מטא" הסבירו כי "החשבון נחסם בטעות וחודש במהרה. הוא לא הוסר בגלל תוכן כלשהו שפורסם בו". בחברה הכחישו את האפשרות שהחשבון נחסם אוטומטית בגלל דיווחים רבים של גולשים, אך לא סיפקו הסבר מהן הנסיבות שהובילו למקרה.
מאז המתקפה הרצחנית של חמאס ביישובי עוטף עזה ב־7 באוקטובר, סולומון תקף בין השאר את אופ"א על חוסר רצונה לגנות את ארגון הטרור והעלה או שיתף תכנים רבים הקשורים למלחמה. הוא שוהה כעת בישראל, אך בשל פציעה חמורה בברך לפני מספר שבועות הוא צפוי להיעדר תקופה ממושכת ולא יעמוד לרשות הנבחרת בארבעת המשחקים החשובים שתערוך החודש במוקדמות יורו 2024.