מכשול נוסף בהכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק החשוב ביום ראשון בקוסובו: אתמול התבשר הצוות המקצועי כי שגיב יחזקאל ורמזי ספורי יוכלו להצטרף לאימונים רק בשבת כיוון שקבוצתם הטורקית אנטליהספור החליטה לשחררם רק בתום משחק הליגה נגד אנקרגוצ'ו מחר בערב.
למרות לחצים שהפעיל המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון על מאמן אנטליהספור נורי שאהין, שאותו הוא מכיר היטב, במועדון הטורקי הוחלט שלא לשחרר את יחזקאל וספורי מיידית, ולכן הם יגיעו לפרישטינה רק בשבת.
הנבחרת תתאמן היום בפעם האחרונה בארץ לפני היציאה מחר לקוסובו, ולרשותו של המאמן אלון חזן יעמדו באימון המסכם בפרישטינה שלושה או ארבעה שחקני הרכב בלבד. (נדב צנציפר)

יורוליג: משחק "בית" בפיוניר

אחרי ארבעה משחקי חוץ ברציפות, אחד מהם בגלל החלפת ביתיות, מכבי ת"א תארח הערב (21.05) את באיירן מינכן באולם פיוניר המיתולוגי בבלגרד במסגרת המחזור השישי ביורוליג.
הצהובים ניצחו במשחק האחרון את מילאנו ויש להם מאזן של 3 ניצחונות לעומת 2 הפסדים, ואילו הגרמנים מגיעים אחרי רצף של שלושה הפסדים עם מאזן 4:2. ווייד בולדווין חזר השבוע לאימונים אחרי היעדרות של למעלה מחודש, אבל הספיק לערוך אימונים בודדים, ולכן בצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי שיתופו הערב.
רומן סורקין אמר אתמול אחרי האימון: "אנחנו מתרגשים לקראת המשחק ורוצים להמשיך את מה שעשינו בשבוע שעבר בניצחון מול מילאנו, אבל הלב שלנו עם המדינה והראש שלנו מנסה להתרכז בכדורסל. היו לנו את כל התירוצים האפשריים לצאת מריכוז, אבל אנחנו צריכים לחזור לפוקוס ולשחק את המשחק שלנו במשך 40 דקות". (אפרת עמורבן)
ליגת האלופות. במסגרת המשחקים המוקדמים אמש במחזור הרביעי, בנפיקה נשארה על אפס נקודות בבית 4 עם הפסד 3:1 בסוסיאדד. ההפתעה לטובה של העונה שעברה היא המאכזבת הגדולה של העונה, ומי היה מאמין ששער הכבוד יהיה גם השער הראשון שלה בשלב הבתים. אוניון ברלין סחטה 1:1 בנאפולי והשיגה נקודה ראשונה בבית 3.