בשיתוף בנק הפועלים
שם העסק: "מרגריטה", מותג בגדי ספורט לנשים תוצרת כחול־לבן ממושב לימן בגבול הצפון.
איך הכל התחיל: מרגריטה הוקם ב־2002 על ידי דורית צימרמן, ירושלמית דור 13 בישראל, שהחיים לקחו אותה למגורים בחו"ל במשך 20 שנה. אחרי שהייתה מדריכת כושר באורוגוואי, צימרמן חזרה לישראל והחליטה להקים עסק ייחודי לבגדי ספורט, מתוך מטרה להנגיש ביגוד ספורט לכל אישה באשר היא, ללא הבדלי גיל, משקל וגזרה. הבגדים של מרגריטה עשויים בדים המותאמים לנשים, סופגי זיעה, מנדפי ריח רע ומחזיקים מעמד לאורך שנים. בתהליך הייצור משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות וכל מוצר עובר בדיקה קפדנית.
1 צפייה בגלריה
yk13669393
yk13669393
(דורית צימרמן)
מעסק קטן בקיבוץ סער בגליל המערבי, המותג פרץ לשוק הבינלאומי בעקבות המוצרים המיוחדים שלו, שכללו צביעת Tie-dye מיוחדת על בד לייקרה. שלוש שנים מהקמת העסק, מרגריטה כבר העסיקה מעל 50 תופרות ומכרה בכל העולם.
אחרי הכניסה המסיבית של סין לעולם הטקסטיל בשנת 2010, העסק הצטמצם, אך צימרמן התעקשה להשאיר את הייצור בישראל. לדבריה, היו לקוחות שלא רצו שיהיה כתוב על המוצר Made in Israel, אך היא סירבה בתוקף. כיום העסק נותר עם מספר תופרות חיצוניות, וצימרמן מתפעלת את כל שאר הפעילות ומקפידה על תוצרת איכותית כחול־לבן.
איך מתמודדת מאז המלחמה: ממש לפני המלחמה צימרמן עברה למושב לימן בצפון, שבו החלה לייצר את הבגדים. השיווק נעשה דרך רשתות חברתיות וימי מכירות ברחבי הארץ. כעת כל הפעילות נעצרה, ומעבר לכך, צימרמן נאלצה לפנות את ביתה, הנמצא בקו העימות.
איך אפשר לעזור: מרגריטה מתקשה בימים אלו לספק מוצרים ללקוחות מחו"ל, ותשמח למכור את מוצרי המותג באונליין לקהל ישראלי בכתובת: margarita.co.il.
בשיתוף בנק הפועלים

פורסם לראשונה: 00:00, 10.11.23