רגעים מרגשים נרשמו אתמול באצטדיון אליאנץ ארנה, כאשר באיירן מינכן אירחה נציגים ממשפחות החטופים במשחק מול היידנהיים במסגרת הבונדסליגה שבו ניצחה 2:4. בני המשפחה קיבלו מהמועדון את חולצות הקבוצה עם הכיתוב "החזירו אותם הביתה", לצד חולצה של נווה שוהם בן השמונה, אוהד כדורגל מושבע שנחטף מבארי.
1 צפייה בגלריה
yk13671887
yk13671887
(נציגי משפחות החטופים עם ראשי באיירן אתמול)
בתחילה שקלו במועדון לעלות עם החולצות לפני המשחק, אך הסתפקו בקבלת הפנים שבה השתתפו בין השאר נשיא ויו"ר באיירן, כאשר בהפסקה הכרוז הקריא מסר למען החטופים שהוקרן גם על המסכים באצטדיון. אוהדי באיירן גם הניפו שלטי "לעולם לא עוד, זה עכשיו", לציון 100 שנה לפוטש של היטלר ו־85 שנה לליל הבדולח.
שירה הברון, קרובת משפחה של שבעה מהחטופים: "אנשי באיירן נתנו לנו קבלת פנים מאוד חמה. הם הכינו חולצה לנווה, הבן של בת דודה שלי, שהוא חולה כדורגל ואוהד הפועל באר־שבע כמו סבא שלו, אבשלום הרן ז"ל, שנרצח בטבח. בבאיירן אמרו לנו, 'הפעם הבאה שניפגש זה יהיה עם נווה, פה במשחק שלנו'. השעון מתקתק, חייבים להחזיר אותם עכשיו".

נבחרת הנוער ויתרה על מוקדמות היורו

בוטלה מנימוקים בטחוניים יציאת נבחרת נערים א׳ מחר לוויילס לטורניר מוקדמות אליפות אירופה.
שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״אלה ימים מורכבים עם אתגרים לא פשוטים והבהרתי כי התנאי ליציאת כל נבחרת הוא אישור של גורמי הביטחון הישראלים עליהם אני סומך במאת האחוזים. תחילה היה נראה שהדבר מתאפשר, אך בסופו של יום לא התקיימו התנאים הנדרשים. לא נקח אף סיכון מיותר, יהא המחיר הספורטיבי אשר יהא. עדכנו את אופ״א על פרישתנו מהטורניר״.
NBA. וושינגטון (11 נקודות לדני אבדיה), ירדה למאזן 2:0 בגביע ו־6:2 בליגה עם הפסד ביתי לשארלוט, 124:117.