מנכ"ל שופרסל אונליין, צביקה ביידא, הודיע על פרישה לאחר 12 שנה בקבוצה. ביידא משמש בתפקיד בשלוש השנים האחרונות, והוא צפוי להישאר בתפקיד עד תחילת השנה וברבעון הראשון כיועץ לחברה. עדיין לא ידוע מי יחליפו. מנכ"ל שופרסל, אורי וטרמן: "אני רואה בתחום האונליין מנוע צמיחה חשוב ביותר וההשקעה העצומה בו תימשך גם בשנים הבאות". יש לציין כי שופרסל הייתה חלוצת האונליין והיא בעלת השיעור הגבוה ביותר מבין הרשתות במכירות באונליין, שמסתכמות ב־27% מכלל המכירות.

בזק: השימוש בטלגרם קפץ ב־50% במלחמה

צריכת התקשורת בישראל הגיעה לשיאים בשבוע הראשון למלחמה: בגלישה באינטרנט נרשם זינוק של 35%, וזמן הצפייה היומי בטלוויזיה נמשך בין 7 ל־12 שעות. כך עולה מ"דוח צריכת התקשורת במלחמת חרבות ברזל" שפירסמה אתמול בזק. עוד עולה מהדוח כי השימוש ברשתות החברתיות גדל בחודש האחרון ב־44%, אבל טלגרם מובילה: מספר המשתמשים בה בישראל קפץ פי שניים, ונרשמה עלייה של 50% בכמות הכניסות הממוצעת למכשיר. התכנים המופיעים בטלגרם לא עוברים כל סינון ובקרה, ובימים הראשונים היא שימשה במה חופשית לסרטוני הזוועה של חמאס.

צו עיכוב הליכים ומנהל הסדר ל"יקבי עמק האלה (עדולם)"

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא לאחרונה צו עיכוב הליכים ומינה מנהל הסדר ל"יקבי עמק האלה (עדולם)". השופט אביגדור דורות קבע בהחלטתו למנות לתפקיד מנהל ההסדר את עו"ד אילן שביט ממשרד חיים צדוק ושות'. בהחלטה כתב השופט כי, "המבקשות (הכוונה לחברות יקבי עמק האלה (עדולם) וכרמים־החזקות וניהול (עדולם) - ל.ד ) ניהלו מו"מ עם מספר משקיעים ורוכשים פוטנציאליים ויש לאפשר את מיצוי המהלך בתקופת עיכוב ההליכים".