ליגת העל בכדורסל חוזרת בעוד שבועיים. בישיבת דירקטוריון המינהלת שהתקיימה אושר כי העונה תיפתח מחדש ב־25.11. המשחקים יתקיימו באולמות הביתיים של הקבוצות, אלא אם לא תהיה אפשרות לכך בשל הוראות פיקוד העורף.
כמו כן, הוחלט לנוכח המצב הביטחוני כי העונה לא תהיה הגבלה על העברת זרים לכל אורכה. בנוסף, זר שעזב ו/או יעזוב את קבוצתו ויחליט לשוב ארצה, יוכל לחזור רק לקבוצה שאותה עזב. (אפרת עמורבן)

פרידה ופציעה: ליובין עוזב, גינת ייעדר

ליאור ליובין עוזב את תפקידו כמאמן הפועל באר־שבע/דימונה. מהמועדון נמסר כי מדובר בסיבות אישיות של ליובין, שכיהן בתפקידו קצת יותר משנה, לאחר שבעונה שעברה הוביל את הקבוצה לזכייה בליגה הבלקנית. את מקומו של ליובין יתפוס עוזרו, יואב שמיר.
תומר גינת ייעדר מהמגרשים במשך כשלושה שבועות, כך העלתה אתמול בדיקת MRI שעבר שחקן הפועל ת"א, ובה התברר שהוא סובל מנקע חמור. הפורוורד נפצע במהלך אימון הקבוצה, שלשום, כאשר ספג מכה קשה בקרסול. (שי מוגילבסקי, אפרת עמורבן)

4:4 משוגע בין צ'לסי לסיטי

המשחק המרתק ביותר באירופה העונה הוביל לאיבוד נקודות של מנצ'סטר סיטי ויצירת צמרת צפופה באנגליה. אחרי שני מהפכים במשחק וצמד של ארלינג הולאנד, סיטי חשבה שהשיגה ניצחון חוץ על צ'לסי תחת גשם שוטף כאשר כדור אדיר של רודרי הלך לרשת בעזרת תיאגו סילבה (86), אבל המשחק הסתיים ב־4:4 אחרי פנדל בדקה ה־95 של קול פאלמר – שנחשב לעתיד של סיטי בקישור, ונמכר הקיץ לצ'לסי. ליברפול, עם 0:3 על ברנטפורד, עלתה למקום השני במרחק נקודה מסיטי.