העסק: אירית סמסון היא "אירית הספורטאית" שעוסקת כבר יותר מעשור בהפעלות ספורט לילדים. היא מופיעה בקניונים ומנחה אירועי ספורט לנוער.
איך הכל התחיל: "כשנולדתי ההורים שלי קראו לי אירית, אבל כשגדלתי הבנתי שאני אירית הספורטאית", היא מחייכת. "כשהייתי צריכה להמציא שם לעסק, לא חשבתי אפילו לרגע. אנשים כבר מכירים אותי בתור 'אירית הספורטאית', הספורט זורם לי בעורקים וזו השליחות שלי בעולם — לגרום לילדים לעשות פעילות גופנית. אני מאמינה שזה יעשה אותם אנשים יותר טובים, ואת העולם למקום יותר טוב. אם הם חווים ספורט ומשקיעים את תשומת הלב במה שטוב — פעילות ותזונה, הם פחות פנויים להתעסק במה שרע. זה גורם להם לחייך לעולם. דווקא עכשיו ספורט עושה הכי טוב לנפש, זה הכישרון שלי".
1 צפייה בגלריה
yk13674507
yk13674507
(צילום: יחסי ציבור)
הקשיים בעקבות המלחמה: אחרי שהקורונה פגעה בעסקי ההפעלות, העסק של אירית התאושש בצורה יפה — ועכשיו שוב ספג מכה. כמו בתקופת הקורונה, ערוץ היוטיוב "אירית הספורטאית" דווקא פורח מתחילת המלחמה, אך לא מדובר בערוץ הכנסה ממשי. אחרי שכל האירועים התבטלו בבת אחת, בשבועות האחרונים אירית נקראת לשלל פעולות התנדבות. "אני עושה הרבה הפעלות בהתנדבות, מכל הלב, נסעתי בכל רחבי הארץ, עשיתי הפעלות ימי הולדת לילדי משפחות מפונות. זו תחושה נפלאה להתנדב, אבל צריך גם להתפרנס".
איך אפשר לעזור: סמסון תשמח לקבל הזמנות להפעלות ימי הולדת ופעילויות במתנ"סים וקניונים. "הייתי אמורה להיות המנחה של מרוץ מודיעין, העיר שבה אני גרה, אבל זה התבטל. אפשר להשתמש בתקציב שהתפנה למימון פעילויות ספורט במרחבים מוגנים. יש עיריות שלא נפגעו ומארחות מפונים, אני זמינה עבורן. הגיע הזמן להתפרנס מהדבר שאני הכי אוהבת — לשמח ילדים באמצעות פעילות גופנית".