קבוצת בזק הציגה ברבעון השלישי עלייה של 13.7% ברווח הנקי המתואם לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. החוב הפיננסי נטו של הקבוצה ירד ב־11.1% ל־5.64 מיליארד שקל. עם זאת, ההכנסות הסתכמו בכ־2.3 מיליארד שקל, ולא רשמו עלייה יחסית לאשתקד.
כמות מנויי הסיבים של בזק (לא כולל השוק הסיטונאי) עומדת על 335 אלף לקוחות – יותר מפי שניים מבסוף הרבעון המקביל. הכנסות חברת הבת פלאפון עמדו על 585 מיליון שקל ברבעון – ירידה של 3.8% לעומת אשתקד.

פלאפון רוכשת חברה לשירותי eSIMבחו"ל

לראשונה בתולדותיה – מפעילת הסלולר פלאפון רוכשת חברה בינלאומית. החברה, Roamability, שמחזיקה גם שלוחת פיתוח ישראלית, מספקת לארגונים שירותי נדידה (שימוש בסלולרי במדינות מחוץ למדינת המקור) המבוססים על eSIM. היא נהנית מהסכמים עם מפעילים מכל העולם, שיכולים להתחבר אליהם ולהציע שירותי נדידה מלאים. פלאפון השיקה חבילת eSIM לישראלים בעולם, אך בישראל טרם הושקו על ידה שירותי eSIM.

מיקרוסופט במחווה לילדים: "בנה את ישראל" במיינקראפט

מיקרוסופט ישראל מציעה מיזם חדש לילדים, Build Israel ("בנה את ישראל"), שמשתלב במשחק הפופולרי שלה "מיינקראפט", הזמין חינם. המיזם יפעל בשלושת השבועות הקרובים בסביבת "מיינקראפט". בכל יום יעלה אתגר בנייה חדש הקשור לישראל. המיזם מופעל בשיתוף הסטארט־אפ Arcademy. ישראל וולמן