שחקני מכבי ת"א עלו אמש לפרקט לבושים בחולצות עם הכיתוב "תודה בלגרד", אות הערכה לבית הזמני של הקבוצה. אבל במשחקים צמודים כמו מול אולימפיאקוס, הצהובים היו זקוקים לבית האמיתי, ההיכל, זה שנותן עוד דחיפה מכרעת. זה נגמר בהפסד 79:74, שהעמיד את הצהובים במאזן 3:4.
1 צפייה בגלריה
yk13677561
yk13677561
(שחקני מכבי ת"א עם החולצות המודות לבלגרד | צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
אולי עודד קטש יכול להתנחם בכך שהקבוצה כמעט גנבה ניצחון גם בהופעה רעה מאוד, כשהכל פועל נגדה: ווייד בולדווין, שרק חזר מפציעה, נעדר בגלל וירוס בקיבה; בונזי קולסון שהפך לכלי קריטי נעלם לגמרי, ולא קלע סל שדה במחצית הראשונה; לורנזו בראון (0 מ־7 משלוש) חזר לאחור בערב דהוי וחלש; ועל ההגנה עדיף שלא להכביר מילים.
בהפסקה התוצאה הייתה 36:51 יווני, כשרק תמיר בלאט נותן פייט אמיתי וכמה כדורים חוזרים בהתקפה מונעים מההפרש להגיע ל־20. המשחק נראה גמור, היוונים שמרו על פער סולידי, רק שאז התעורר משום מקום רומן סורקין, שאחרי פתיחת עונה גרועה לקח אחריות במאני־טיים וקירב את מכבי עד למינוס 2. אבל לא יותר מכך.
קלעו למכבי: סורקין 16, בלאט 13, ווב וריברו 10, בראון, קולסון, ניבו וקליבלנד 5, כהן 3, דיברתולומאו 2.

דועכים באדום

אחרי שפתחה את היורוקאפ עם ארבעה ניצחונות, הפועל ת"א סופרת כבר הפסד שני ברציפות, 98:89 לפרומטיי האוקראינית של ננו גינזבורג, שמארחת בריגה. ריצת 0:14 ברבע השלישי הייתה גדולה על הפועל, שלא הצליחה לחזור. תומר גינת הפצוע בקרסול חסר לדני פרנקו, שסבל גם מערב גרוע מאוד של אקסבייר מנפורד (נקודה אחת). בראיין אנגולה הוביל עם 18.
הפועל ירושלים תתארח הערב (19.30) אצל פאוק סלוניקי במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות. בזמן המשחק, הקרנה מיוחדת תתקיים בפיס ארנה בירושלים, בשילוב עם מיצג למען החטופים. 6,000 הכיסאות בטבעת התחתונה בארנה יכוסו בתמונות החטופים, ובנוסף יתקיים טקס בהשתתפות נציגי משפחות החטופים.
הפועל חולון תחזור לשחק הערב (21.30, ללא קהל) לראשונה אחרי שבועיים, כשתפגוש בבסיס הבית החדש שלה בריגה את ריו בראוגן הספרדית.
(סתיו איפרגן, אפרת עמורבן)