זעם בקרב הכדורגלנים היהודים של בני סכנין לאחר שעבד יאסין ועלאא אלדין־חסן זומנו לנבחרת פלסטין וצפויים לייצג אותה במשחקיה הקרובים במוקדמות מונדיאל 2026 באסיה. מלבד שניהם זומנו גם עמיד מחאג'נה מהפועל אום אל פאחם ועטאא ג'אבר מנפטצ'י באקו.
2 צפייה בגלריה
yk13678587
yk13678587
(עבד יאסין | צילום: מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל)
שחקן בסכנין הגיב: "אני בהלם מוחלט, מדובר בהחלטה הזויה. איך אפשר להיות תושב ישראל ולייצג את פלסטין בימים מהקשים שידעה המדינה?" מסכנין נמסר: "נתנו להם את הבחירה והם קיבלו החלטה. אנחנו כאנשי ספורט נשתדל להתמקד בספורט תוך כדי עשייה מקסימלית למען כבוד הדדי כולל ולכידות חברתית כוללת".
2 צפייה בגלריה
yk13679140
yk13679140
אלדין־חסן | צילום: מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל

אופ"א בעוד צעד מקומם

מכבי חיפה עשויה להיקנס על טקס ההנצחה שקיימה לפני משחק הליגה האירופית נגד ויאריאל. הסיבה: באופ"א ציפו מהירוקים להזכיר גם את ההרוגים בעזה. "זה הסיפור שלנו", אמרו באלופה הישראלית. "1,400 נרצחים, בהם תינוקות, ילדים, נשים שנאנסו. מדובר בטבח מחריד. אין פה שום סימטריה. החיילים שלנו יצאו למלחמה צודקת, מלחמת אין ברירה מול ארגון טרור צמא דם, רצחני ונאצי".
נוער. הנבחרת של אופיר חיים פתחה את מוקדמות אליפות אירופה עם 0:6 על איי פארו (לירן חזן 2, כארם זועבי, יהודה בלאי, עומר דהן ועדן בן־סימון). ניצחון מחר על ארמניה, שהפסידה 2:1 למארחת קרואטיה, יבטיח לה כרטיס לשלב העילית. (נדב צנציפר)