ביקורת בישראל על עטאא ג'אבר, לשעבר קפטן הנבחרת הצעירה, ששיחק אתמול במדי נבחרת פלסטין נגד לבנון והשתתף בדקת הדומייה לפני המשחק "לסולידריות עם פלסטין". הוא אף עלה למגרש כשהוא עטוי בכאפייה כמו יתר שחקני הנבחרת.
המשחק במסגרת המחזור הראשון של מוקדמות מונדיאל 2026 (הסתיים ב־0:0) היה אמור להיערך בביירות, אבל עקב המלחמה הועבר לשארג'ה באיחוד האמירויות, ונערך ללא קהל. לג'אבר, שמשחק בנפטצ'י באקו האזרית, זו הייתה הופעה חמישית בנבחרת פלסטין. למשחק זומנו גם עבד יאסין ועלאא אלדין חסן מבני־סכנין, אבל הם לא נכללו בסגל.
סוכנות השחקנים "סקאוטפוש" בבעלותו של דודו דהאן, המייצגת את ג'אבר, מיהרה להודיע אחרי המשחק על ניתוק היחסים איתו: "אנחנו מתנערים ממה שהוא מייצג ומחוסר הרגישות שלו. לא נסבול שום תמיכה בעזה. כל שחקן שלנו שיעשה זאת, נתנתק ממנו באופן מיידי". חלוץ מכבי ת"א, יונתן כהן, כתב: "מתבייש שהיית קפטן שלי בנבחרת הצעירה, סמרטוט", בעוד מנשה זלקה מהפועל חדרה, המשרת במילואים בזמן המלחמה, הוסיף: "וזה עוד זיהם את חולצת הנבחרת של העם היהודי". גם יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת "ביחד ערבים זה לזה" ופעיל הסברה בולט למען ישראל, תקף בחריפות את ג'אבר: "ביזיון... תשללו לו את האזרחות!!!". (נדב צנציפר)
מוקדמות יורו. הנבחרת הצעירה תתארח הערב (17.00) בפולין למשחקה השני בקמפיין אחרי ההפסד 1:0 בבולגריה. נבחרת הנוער תתמודד מחר (13.00) עם ארמניה וניצחון יעלה אותה לשלב העילית. (ספי פסטרנק)