1 צפייה בגלריה
yk13681689
yk13681689
(ליאור נרקיס באירוע | צילום: עופר מנחם)
ביום חמישי, בשעות הערב המוקדמות, הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר פתחו את ביתם וקיימו חתונה מרגשת ללוחם גולני נועם כהן וזוגתו שילת דדי. את האירוע יזם הזמר בהפתעה לאותו לוחם, לצד חבריו ובני המשפחה. יגל אושרי, ששר את להיט המלחמה "לצאת מדיכאון", וכוכב הילדים מני ממטרה הופיעו בפני הזוג והאורחים.
בעקבות ההצלחה של האירוע, החליט הזמר להרים מיזם מיוחד – חתונות לחיילי ולוחמי צה"ל. עם היוזמה המיוחדת הזו, חבר ליאור נרקיס לבית חב"ד סביון ותושבי סביון שהחליטו לפתוח את ליבם וביתם למען הלוחמים. לצידם לא מעט אנשים טובים שהצטרפו למיזם הזה בהתנדבות מלאה, לארגן מ־א' ועד ת' חתונה מושלמת פעם בשבוע, שיפיק ליאור נרקיס בעצמו וגם יופיע לצד עוד אמנים וחברים שאותם יגייס למען חיילי צה"ל. המיזם, שהחל בשבוע שעבר, יימשך בחודשיים הקרובים.
"חיילים יקרים שלי, לוחמים אדירים, גיבורים אמיתיים, אנחנו פה לחזק אתכם, לחבק אתכם ולתת לכם אור ושמחה ולהוקיר לכם תודה. חיילים וחיילות שחתונתם בוטלה או נדחתה בשל המצב מוזמנים להירשם", והוסיף נרקיס, "זו החתונה הכי מרגשת שהשתתפתי בה אי פעם. לראות את האור בעיניים של הלוחמים שלנו ומשפחותיהם הוא אושר אין־סופי, כוח להמשיך".
כמו כן נרקיס, שהפיק את האירוע בעצמו ואירח אותו בחצר ביתו, מימן חלק נרחב ממנו וגם נעזר בגיוס תרומות. האירוע כלל אוכל ושתייה, חופה מעוצבת ואמנים שהגיעו בהתנדבות מלאה. אגב, לכל הנוכחים באירוע חולקו כיפות, מחזיקי מפתחות וספרי תהילים עם שמותיהם של החתן והכלה. נרקיס גם נסע עם הרכב שלו לאסוף את הזוג לחתונה.
מוזמנים להירשם במוקד החתונות למען החיילים במספר: 054-6855375