בשיתוף בנק הפועלים
העסק: TommyMe בנתניה היא חנות של רקמה, בלונים ומארזים לאירועים מיוחדים.
איך הכל התחיל: תומר ג'רבי כהן פתחה את החנות ב־2016 מתוך אהבה גדולה לאמנות וליצירה. הרקמה היא הלב של החנות, נוספו אליה עם הזמן בלונים ליחידים ולאירועים, מארזי לידה, מארזים לחלאקה, בר מצווה, חתן וכלה, מארזי יודאיקה ועוד. "הקונספט הוא מוצר עם מסר אישי, כשהרקמה נעשית בחנות עצמה. אני מרגישה שכל יום בחנות הוא זכייה עבורי. זה לא מובן מאליו לעבוד במה שאוהבים", אומרת תומר. "הלקוחות מאוד אוהבים את המוצרים שהם קונים ומעניקים לאחרים. כשאני מקבלת פידבק על זה ששימחתי אנשים, זה עולם ומלואו עבורי".
1 צפייה בגלריה
yk13687446
yk13687446
(תומר ג'רבי כהן ב־ TommyMe)
מה קרה מאז המלחמה: בעקבות הביטולים של חגיגות ואירועים ברחבי הארץ, הזמנות רבות מהחנות בוטלו לחלוטין. עבור חלק מהאירועים שנדחו, ההזמנות ממשיכות להידחות עוד ועוד למועד בלתי ידוע. בתקופה האחרונה אמנם התחיל ביקוש למגבות, חלוקים ומתנות לצבא ולגיוס, אבל זה עדיין לא מספיק, הפעילות נמצאת בירידה חדה מאוד".
איך אפשר לעזור? השיווק של TommyMe נעשה לרוב דרך הרשתות חברתיות, והחנות מבצעת משלוחים של מוצרים רקומים לכל הארץ. בקרוב יעלה אתר האינטרנט של החנות במטרה לאפשר הזמנה אונליין. "ככל שהחנות תזכה בימים כאלה ליותר חשיפה, ככה היא תגיע לקהל יעד רלוונטי. TommyMe ערוכה לקבל כל הזמנה ולרקום כל מסר אישי, על מגוון גדול של מוצרים. זה הזמן", אומרת תומר, "לשלוח מסר של אהבה למשפחה וחברים, לחגוג אירועים משמחים גם אם אין מסיבה גדולה, ולהחזיר את המשק הישראלי לפעילות".
בשיתוף בנק הפועלים