בתשעת החודשים הראשונים של השנה, רשמה התעשייה האווירית את צבר ההזמנות הגבוה ביותר בכל הזמנים שהסתכם בכ־16.6 מיליארד דולר. כך עולה מהדוחות הכספיים שפירסמה התע"א לרבעון שלישי ולתשעת החודשים הראשונים של השנה עד ה־30 לספטמבר.
כ־72% מהצבר מיועד למכירה ללקוחות בחו"ל והוא מבטיח כ־3.5 שנות פעילות בהיקף המכירות הנוכחי. עוד עולה כי תשעת החודשים הראשונים של השנה היו הרווחים ביותר בתולדות התע"א עם עלייה של 18% ברווח נקי שהסתכם בסך 239 מיליון דולר. ברבעון השלישי הרווח הנקי הסתכם ב־74 מיליון דולר בהשוואה לרווח של 73 מיליון דולר ברבעון מקביל.
יו"ר התעשייה האווירית, עמיר פרץ: "אנו מסיימים את הרבעון השלישי עם תחושה של יציבות שמביאה אותנו ליכולת להתמודד עם האתגרים שתייצר המלחמה ברבעון הרביעי. גם בעת הזו אנחנו מקפידים לשמור על הקשר עם לקוחותינו בעולם על מנת שיחושו שהמלחמה המתרחשת כאן לא תשפיע על פעילותינו הטכנולוגית והכלכלית ברחבי העולם".
מנכ"ל התעשייה האווירית בועז לוי: "תוצאות הרבעון השלישי מביאות לידי ביטוי את הצמיחה המתמשכת של החברה ואת מגוון הפרויקטים פורצי הדרך בחלל, באוויר, בים וביבשה, המתבצעים מול מערכת הביטחון בישראל ולקוחותינו בעולם".
מכירות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ־1,333 מיליארד דולר, בהשוואה לכ־1,242 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ־7% הנובע מעלייה במכירות בחטיבת מערכות טילים וחלל ובחטיבת אלתא.