יום הוחזק אוהד מונדר־זכרי בן התשע בשבי חמאס. רבים נרתמו להעלות מודעות לנושא ולהוביל לשחרור כל החטופים, ובהם שחקני, אנשי וקהל אוהדי הפועל באר־שבע, הקבוצה שאוהד אוהב במיוחד, שערכו מחוות לכבודו, כמו הצבת כיסא ריק מחוץ לאצטדיון טוטו־טרנר עם הכיתוב: "אוהד אנחנו מחכים לך בטרנר". אחרי שחרורם של אוהד, אמו קרן וסבתו רותי בליל שבת, אתמול נערך מפגש מרגש בין מונדר לשחקנים.
אחרי שאוהד עבר את הבדיקות הרפואיות, נפגש עם בני משפחתו וזכה למנוחה בבית החולים שניידר, השחקן האהוב עליו - רותם חטואל - התקשר אליו בשיחת וידיאו. מיד לאחר מכן פירסם החלוץ באינסטגרם תמונה מהשיחה, יחד עם הכיתוב: "איזה פייס טיים מרגש. איזה ילד אהבה, איזה כיף שאתה בבית. מחכה לפגוש אותך, אוהד שלנו".
1 צפייה בגלריה
yk13690598
yk13690598
(צילום: דוברות בית החולים שניידר)
אתמול, שחקני באר־שבע אלון תורג'מן, יוני סטויאנוב, עדן שמיר, שי אליאס וגיא בדש הגיעו לבקר אותו בבית החולים, ומונדר מיהר לחבק אותם. השחקנים, מצידם, עטפו אותו בחולצה וצעיף של הקבוצה, והביאו לו מתנות נוספות מהמועדון. המאמן אליניב ברדה הזמין את הילד, המתגורר בכפר־סבא, לביקור במתחם האימונים של באר־שבע. הכיסא של אוהד כבר לא ריק - ועכשיו הגיע הזמן שכל שאר החטופים יחזרו הביתה.