מכבי ת"א עשתה צעד נוסף שקירב אותה לשלב הבא בקונפרנס־ליג. אתמול היא ניצחה 2:3 את זוריה האוקראינית במשחק "ביתי" שנערך בסרביה כשבחמישי הקרוב תשחק מול בריידבאליק באיסלנד.
מכבי ת"א השלימה ניצחון כפול על קבוצת התחתית האוקראינית, ויחד עם הניצחון על הנציגה האיסלנדית והפסד לגנט יש לה תשע נקודות בתום ארבעה מחזורים. נקודה נוספת תבטיח לה את אחד משני המקומות הראשונים, כשנראה כי הקרב בסרביה מול גנט בעוד כשלושה שבועות יכריע את זהות העולה ישירות לשמינית הגמר במפעל האירופי. במקרה שתסיים במקום השני, היא תתמודד מול אחת הנושרות משלב הבתים בליגה האירופית על הכרטיס לטופ־16 בקונפרנס־ליג.
1 צפייה בגלריה
yk13690699
yk13690699
(צילום: עוז מועלם)
גם אתמול ניתן היה לראות את החלודה של מכבי ת"א, שמאז המשחק מול אותה זוריה לפני שבועיים בפולין, לא קיימה אף משחק רשמי. הצהובים עלו ליתרון מבטיח של 0:3 אחרי שעה של משחק, אבל לקראת הסיום הורידו רגל מהגז, מה שאיפשר לאוקראינים לצמק. ערן זהבי כבש את הראשון בבעיטה מרחוק (45), ודור פרץ שוב כבש צמד מול זוריה עם פתיחת המחצית השנייה (46 ,59). אחרי סדרת חילופים של רובי קין, מכבי ת"א נחלשה משמעותית, זוריה ניצלה זאת והצליחה לכבוש פעמיים: אדוארדו גררו (70) ואיגור גורבך (87). למרות הלחץ המסוים, ידעו השחקנים לשמור על הניצחון.
מכבי ת"א: מוסקרה, אבישי כהן, ניר ביטון (66, לוקאסן), סאבוריט, רביבו, ואן אובריים, פרץ, קניקובסקי (66, תורג'מן), מילסון (75, יונתן כהן), דן ביטון (75, גולסה), זהבי (84, דודזאדה).