קוראדו בראצוטי, אדריאנו פנאטה ופאולו ברטולוצ'י – אלו הגיבורים ההיסטוריים של הטניס האיטלקי, שהביאו למדינה את גביע דייויס ב־1976. הגיבורים החדשים הם מטאו ארנלדי, לורנצו סונגו, לורנצו מוזטי ובעיקר יאניק סינר, ששברו בצורת של 47 שנים עם 0:2 בגמר על אוסטרליה שנערך במלאגה.
כבר מספר שנים שאיטליה דוחפת קדימה בטניס הגברים, וכל מה שהיה חסר זה הזינוק של סינר, שבגיל 22 נמצא בשיא כושרו. הוא הגיע לחצי גמר ווימבלדון, נכנע לנובאק ג'וקוביץ' במשחק המכריע בגמר הסבב וטיפס למקום הרביעי בעולם – ואז התפנה למדינה. הוא לא היה זמין לשלב הבתים בספטמבר, שבו איטליה גירדה עלייה לטורניר שמונה הגדולות, ובמלאגה התעלה עם חמש מחמש. בחצי הוא ניצח את ג'וקוביץ' במשחק יחידים ענק, לקח אוויר, וחזר אחרי 45 דקות כדי להכניע אותו גם בזוגות.
ואתמול, אחרי שארנלדי השיג נקודה קשה במשחק הראשון מול אלכסיי פופירין, סינר עלה רגוע ופירק את אלכס דה מינור 3:6, 0:6. גביע דייויס האיטלקי השני רשום על שמו, ובעונה הבאה הוא יעבור לשלב הבא – לקחת גראנד סלאם.
כדורגל נשים. נבחרת ישראל סיימה את משחקה השלישי בליגת האומות ב־0:0 "ביתי" (בהונגריה) עם קזחסטן, וטיפסה למקום הראשון בבית עם 7 נקודות.
ליגה לאומית. הערב (19.00) בהשלמת המחזור ה־9: מכבי הרצליה – נוף הגליל, אום אל־פאחם – מכבי יפו, עירוני טבריה – בני־שפרעם.
כדורסל. הפועל חולון הודיעה על עזיבתו של הפורוורד הצרפתי אמין נואה, שלא הסכים להגיע ארצה. במקומו אמור להצטרף הפורוורד־סנטר הבלגי האנס ואנווין (28, 2.08). (סתיו איפרגן)
נשים. קטיה לויצקי (38, 1.90 מטר) חזרה מפרישה של ארבע שנים וחתמה אצל האלופה אליצור רמלה. הבכורה המחודשת שלה תהיה הערב (19.00) במשחק הביתי נגד מכבי חיפה. יתר משחקי המחזור השני בליגת העל: מכבי ר"ג - אס"א ירושלים, רמה"ש - הפועל ראשל"צ, הפועל פ"ת - אליצור חולון, מכבי אשדוד - הפועל לב ירושלים (18.00). (רענן וייס)