הכינו את הקערות: עם בואם של הימים הקרים והרצון העז באוכל מנחם ומחמם לרגל המצב, החליטו במלון ענבל הירושלמי להשיב את אחת המסורות הוותיקות המזוהות עם המלון – חורף של מרקים, שיימשך עד סוף מארס, בימים ראשון־חמישי.
1 צפייה בגלריה
yk13694910
yk13694910
(צילום: איתמר גינזבורג)
מתוך היצע של עשרות מרקים – הכולל קלאסיקות כמו בצל ביין ומינסטרונה, טעמים עוקצניים בסגנון דלעת אסייתית עם ג'ינג'ר וחלב קוקוס ומרק בוטנים אפריקאי עם אורז ופפריקה, וניחוחות מקומיים כמו פריקה מעושנת, ארטישוק ירושלמי או סולת, שום וכוסברה – יוגשו מדי יום חמישה סוגי מרקים משתנים. כל המרקים מבוססים על תוצרת חקלאית מקומית, בדגש על חקלאות יישובי העוטף - תפוחי אדמה מקיבוץ מגן, בטטות מפרי גן, עגבניות ממושב מבטחים, לצד עגבניות שרי מניר עם וחסות וירק מקיבוץ זיקים. אל שפע המרקים משתדכים באופן טבעי קרוטונים, גרעיני חמנייה ודלעת ושקדי מרק, וכן מבחר לחמניות ולחמים, בהם טוסטים עם גבינת אמנטל מוקרמת, לחמי מחמצת ופוקאצ'ות בשמן זית מהטאבון, ממרחים שונים ועוד.
הארוחה כשרה, במתכונת אכול כפי יכולתך ובשירות עצמי, במחיר 87 שקל לאדם. וזאת בשעה שהמלון מארח גם מפונים מהצפון ומהעוטף ומשלחות סולידריות מרחבי העולם שהגיעו להביע תמיכה בישראל.
מלון ענבל, ז'בוטינסקי 3, ירושלים, ראשון־חמישי 12:00־22:00, 02-675-6666