הרוחות במכבי חיפה ממשיכות לסעור בעקבות פרשת השלט, ואחרי תגובות הזרים הגיעה אתמול ההודעה הרשמית של מנכ"ל המועדון איציק עובדיה, שהודה: "טעינו, מי שלא מזדהה עם המועדון לא ישחק פה".
עובדיה כתב בין היתר: "שחקנים שלא נולדו למציאות הישראלית לא יודעים איך להתמודד ולהכיל את הטרגדיה שלנו. הם הוכו בתדהמה. חלקם נתונים ללחצים וחווים בעוצמה את אירועי האנטישמיות באירופה. עם זאת, כל מי שנחת כאן מבין היטב את הסיטואציה ובחר לבוא ולשחק על אף הסיכונים והמלחמה. דאגנו שכל השחקנים יישאו את דגל ישראל על המדים, סרט שחור על היד, יעמדו דקת דומייה וישתתפו בטקס למען החזרת החטופים והחטופות. את משמעות הטקס לא הסברנו באופן קבוצתי. לא עשינו מספיק כדי לתדרך וליישר קו ולחבר את כל השחקנים למסר הקדוש הזה. התוצאה קשה, אין תירוצים ובריחה מאחריות, גרמנו לכאב עבור רבים ועל כך אני מצר. מבטיח שנלמד, נסיק את המסקנות ונתקן".
גם דולב חזיזה התייחס לפרשה: "כעסתי בדיוק כמוכם באותו הרגע. בסיום נכנסתי לחדר ההלבשה כדי להבין מה קורה, ועם דמעות בעיניים הזרים אמרו לי שהם שלא עודכנו על המסר של השלט, כי אם היו עושים זאת, הם גם היו שמים את השלט על הגב במקום המספר".
לאומית. הרצליה - נוף הגליל 0:1. סקו דומביה (34). טבריה - שפרעם 0:3. עצמי (חיים איצרין 42), והיב חביבאללה (52), אחמד עאבד (62). אום אל־פאחם - מכבי יפו 1:1. לאום אל־פאחם: בן אז'ובל (60). ליפו: גיל יצחק (74). (ספי פסטרנק)