אחרי הפספוס הענק מול ברצלונה, מכבי ת"א "תארח" הערב (21.15) בבלגרד עוד ענקית אירופית, אלופת היורוליג ומוליכת המפעל ריאל מדריד, במסגרת השלמה מהמחזור השישי.
הצהובים מגיעים מהמקום השביעי עם חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים. מהצד השני, הקבוצה המפחידה של צ'וס מתאו נותרה היחידה עם מאזן מושלם. במכבי ינסו להכשיר את תמיר בלאט, שהחמיץ את המשחק האחרון. הקפטן ג'ון דיברתולומאו ימשיך להיעדר.
עודד קטש עדיין בתחושת החמצה על ההפסד לבארסה: "זה היה מאוד מתסכל, במיוחד אחרי שראינו את המשחק שוב. לא היינו מרוכזים בהרבה אספקטים, כי התקפית עשינו משחק מצוין. ריאל זה סיפור אחר, יש להם כמה שחקנים שוברי שוויון".
לאומית. מחזור 1: עירוני נהריה – מכבי ראשל"צ 95:100.
נשים. מחזור 2: אשדוד - לב ירושלים 57:78, רמה"ש - ראשל"צ 70:49, מכבי ר"ג - אס"א ירושלים 39:100, רמלה - מכבי חיפה 54:89, הפועל פ"ת - חולון 53:72. (רענן וייס)

רגע האמת של בכר

בזמן שמנצ'סטר סיטי ולייפציג ישחקו הערב (22.00) על המקום הראשון בבית 7, הכוכב האדום בלגרד ויאנג בויז יתמודדו בשווייץ במשחק על המקום השלישי ששווה מעבר לליגה האירופית, יעד שהוצב לברק בכר. השתיים הפסידו בכל משחקיהן לגדולות, מה שצפוי לקרות גם במחזור הסיום, והמשחק ביניהן בסרביה הסתיים ב־2:2, כך שניצחון יבטיח לכוכב את המקום השלישי בזכות מאזן בראש בראש, והפסד יגמור את הסיפור וככל הנראה יוביל לפיטורי הישראלי. תיקו – והפרש השערים יכריע. בית 5: פיינורד – אתלטיקו, לאציו – סלטיק (19.45). בית 6: פ.ס.ז' – ניוקאסל, מילאן – דורטמונד. בית 8: ברצלונה – פורטו, שחטאר – אנטוורפן (19.45).