ערב מוצלח לנציגות הישראליות באירופה, שהשיגו ניצחונות מרשימים על יריבות טורקיות.
29:51, זו התוצאה של המחצית השנייה ב־74:93 של הפועל חולון על בורסאספור בליגת האלופות, במשחק שהועבר מטורקיה לבוסניה. הקבוצה של עמית שרף רדפה במחצית הראשונה, אבל שלוש דקות לסיומה החלה לצמצם את ההפרש, עם מומנטום שנשמר ברבע השלישי וגדל באחרון (12:29) בדרך למאזן 1:3 ולהבטחת המקום בפליי־אין. הסגולים יכולים לסיים ראשונים ולדלג ישירות לטופ 16 אם ינצחו בשני המשחקים שנותרו. סי־ג'יי האריס כיכב עם 25 נקודות.
הפועל ת"א רשמה ניצחון שני ברציפות ביורוקאפ, 75:81 על בשיקטאש בבלגרד, ועלתה למקום השלישי עם מאזן של שישה ניצחונות ושני הפסדים. על החתום: ג'ייקובן בראון, שסיים עם 19 נקודות ו־7 אסיסטים, כולל ארבע נקודות רצופות ב־25 השניות האחרונות. הפועל ירושלים (מאזן 1:2) תפתח הערב (20.30) את הסיבוב השני בליגת האלופות, מול גלאטסראיי (2:1), במשחק שהועבר גם הוא מטורקיה לבוסניה.

לשכוח מריאל מדריד

במכבי ת"א ידעו שהמשחק מול ריאל מדריד לא הולך להיות טיול בפארק, אבל אף אחד שם לא ציפה להתפרקות כזו שלשום מול אלופת אירופה, שהייתה גדולה על הצהובים בדרך ל־70:99. הערב (21.05), שוב בבלגרד, תחכה לחבורה של עודד קטש (מאזן 5:5) יריבה נוחה בהרבה, אלבה ברלין המדורגת אחרונה.

מכבי ר"ג חזרה

חובבי הכדורסל הוותיקים ודאי זוכרים את מכבי ר"ג הגדולה מהמילניום הקודם, ואחרי היעדרות של 13 שנה מהליגה הבכירה היא פתחה את עונת הקאמבק שלה בניצחון חוץ 70:80 בהרצליה. לפני המשחק נערך טקס בהשתתפות משפחותיהם של עומר שם־טוב ואיתי חן שנמצאים בשבי חמאס. שתי הקבוצות איבדו שני זרים והחתימו חדשים, ועל פי המבחן הראשון נראה שר"ג הסתגלה לשינויים מהר יותר, בעיקר בזכות המתאזרח ג'ורדן כהן (14 נקודות).
הפועל חיפה עשתה את כל המאמצים כדי לדחות את המשחק מול נס־ציונה בשל סגל חסר מאוד, ועל פי התבוסה הביתית אתמול 111:82 אפשר להבין אותה. המארחת הופיעה בלי שני הישראלים הבכירים שלה, עמית שמחון ואיתי מושקוביץ' הפצועים ועם זר אחד, מייק מגרל, כך שלהתמודדות לא היה ערך ספורטיבי. תומר לוינסון הצטיין עם 18 נקודות אצל המנצחת.
לאומית. א.ס רמה"ש - מכבי רחובות 82:85.
כדורעף נשים. עילבון - מכבי חיפה 3:1, ק.ק ת"א - הפועל רחובות 3:0, מכבי חדרה - הוד־השרון 0:3. (ספי פסטרנק)