פתיחת העונה הכושלת של בית"ר ירושלים – ארבעה הפסדים מתוך שישה משחקים – ועוד עם מינוס ארבע נקודות, עלולה להוביל לזעזוע שיבצע הבעלים המאוכזב ברק אברמוב, שממתין לתוצאה בדרבי מחרתיים לפני שיפעל. אברמוב נראה עצבני מאוד אחרי ההפסד שלשום, ומכוון את האשמה לעבר המאמן יוסי אבוקסיס, שבמועדון משוכנעים שאינו החלטי וקשוח מספיק מול השחקנים. "יש לנו סגל ששווה מקום רביעי לפחות, איך אפשר לפתוח עם שלושה בלמים נגד הפועל פ"ת?" אמרו במועדון. "במציאות אחרת השינוי על הקווים כבר היה קורה".
לאומית. הערב (19.00) בהשלמת המחזור ה־10: כפר־סבא – עירוני טבריה, הפועל ראשל"צ – הפועל רמה"ש, הפועל ר"ג – בני־יהודה.
נערות־17. ישראל (תמר גורן 38 בפנדל, מעיין בן ישראל 45+2) נוצחה 5:2 בסרביה, והחמיצה כרטיס לאליפות אירופה אחרי שסיימה את בית המוקדמות במקום השני אחרי הסרביות.
(ספי פסטרנק)

כדורגל עולמי: מבול באנגליה, שער ניצחון לגלוך

מחזור מטורף של 38 שערים נחתם אמש באנגליה עם 3:3 בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם, כשהאורח דיאן קולוסבסקי נוגח שוויון בדקה ה־90. סיטי ירדה למקום השלישי (30 נקודות), שלוש נקודות מתחת למוליכה ארסנל, וביניהן מדורגת ליברפול (31) שהשיגה 3:4 לא נורמלי על פולהאם באנפילד: היריבה מלונדון עוד הפכה ל־2:3 בדקה ה־80, אבל ווטארו אנדו (87) וטרנט אלכסנדר־ארנולד (88) דאגו לפיניש אדום. עוד אתמול, אסטון וילה הרביעית חילצה 2:2 בבורנמות' בדקה ה־90, וצ'לסי השיגה 2:3 על ברייטון עם צמד של אנסו פרננדס, למרות שעברה מחצית שלמה בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה של קונור גלאגר.
באוסטריה, אוסקר גלוך כבש לפני הירידה להפסקה וסידר למוליכה זלצבורג ניצחון 0:1 על וולפסברגר; בבלגיה, עומרי גאנדלמן בישל תשע דקות בתוך תוספת הזמן את ה־2:2 של גנט מול גנק; בסרביה, הכוכב האדום בלגרד של ברק בכר ועומרי גלזר השיגה 0:1 בחוץ על נפרדאק.