נעם וימן, מבעלי השליטה ומנכ"ל חברת דיפלומט, פורש לאחר 33 שנה מתפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר. את מקומו ימלא ירון בלום, ששימש כמשנה שלו. וימן יחליף כיו"ר את ג'פרי מנדל, שותף בדיפלומט המחזיק ב־24.1%. דיפלומט היא יבואנית של המותגים פרוקטר אנד גמבל, היינץ, סטארקיסט ועוד. לפי הדיווח לבורסה, וימן ימונה ליו"ר לתקופה של 3 שנים ללא שינוי בתנאים, עם שכר קבוע של 138 אלף שקל לחודש והוצאות.
1 צפייה בגלריה
yk13701682
yk13701682
(נעם וימן | צילום: קרן בן ציון)

עונש חריג בחומרתו על עבירות מס

עונש חמור במיוחד על עבירות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים הטיל בית משפט השלום ברמלה כאשר גזר על אמיר מסעוד תושב לוד 5 שנות מאסר בפועל, קנס של מיליון שקל ושנת מאסר על תנאי. מסעוד הורשע בעבירות של ניכוי והפצת עשרות חשבוניות פיקטיביות, זאת במטרה להתחמק מתשלום מע"מ ולסייע לעסקים להתחמק מתשלום מס. הוא העלים מס בסכום של 40 מיליון שקל.

רמי לוי לחיילים: חבילת סלולר בשקל

מפעילת הסלולר הווירטואלית "רמי לוי תקשורת" מציעה לחיילים ולחיילות בסדיר ובקבע חבילת סלולר בעלות של שקל לשנה. החבילה כוללת גלישה בנפח של עד 50 ג'יגה בכל חודש, וכן 2,000 דקות שיחה ו־2,000 מסרונים. עלות חבילה דומה כיום מתחילה ב־30 שקל לחודש. המבצע החל מאתמול ויימשך עד סוף דצמבר. ההרשמה, באחד מ־40 סניפי הרשת בהצגת תעודת חוגר. הורים לחיילים יכולים לרשום את ילדיהם. רמי לוי: "החיילים והחיילות שומרים על המדינה, והחובה שלנו לתת להם את המקסימום שניתן כאות תודה".