העסק: Mixta Cocktails לסדנאות קוקטיילים וערכות להכנת קוקטיילים בבית. הוקם ב־2016 על ידי יובל וייסמן שהיה מדריך אמנויות לחימה וברמן בלילות
איך הכל התחיל: הרעיון היה לחבר בין שני העולמות של יובל: מצד אחד הדרכה ולימוד, ומהצד שני עולם הקוקטיילים. היום מנהלים את העסק יובל ובת זוגו, שעלתה לישראל ב־2017. הקונספט מאחורי Mixta הוא הנגשה של הכנת קוקטיילים, גם עבור מי שהם לא ברמנים מקצועיים, באמצעות סדנאות שנערכות בבר של העסק ברעננה, ומכירת ערכות ביתיות. בנוסף מפעיל יובל עמדות קוקטיילים באירועים. "המטרה שלי", אומר יובל, "היא לתת לאנשים את התחושה שהם יכולים להכין קוקטיילים משובחים בעצמם, בבית שלהם".
1 צפייה בגלריה
yk13703149
yk13703149
(יובל וייסמן בפעולה)
מאז המלחמה: "בשבועות הראשונים", מספר יובל, "הייתה עצירה מוחלטת של הפעילות. אנשים לא חיפשו סדנאות ולא היה להם ממש חשק לבלות עם אלכוהול. עם הזמן אנשים החלו לבוא לסדנאות כדי להתאוורר, וסגרנו גם סדנאות מצומצמות של ימי הולדת".
איך אפשר לעזור? "הסדנאות מתקיימות כל יום במתחם Mixta Cocktails ברעננה, אפשר להצטרף כיחידים, זוגות או קבוצות קטנות", אומר יובל. "הסדנאות מתאימות לחגיגת יום הולדת מקורית, יום נישואים או עם המשפחה. בכל סדנה משתתפים 10-5 אנשים. בסדנאות חווים איך זה להיות ברמן, משקשקים ומכינים קוקטיילים טעימים. בתקופה הנוכחית, הסדנאות של Mixta הן הזדמנות להשתחרר קצת בערב עם ערך מוסף, לשתות מעט באווירה אינטימית ורגועה, מבלי לשבת בבר רועש. כולנו צריכים את זה בימים האלה. בנוסף, אפשר גם לקנות ערכות שמגיעות הביתה במשלוח או לקנות לחברים ובני משפחה שוברי מתנה לסדנאות".
פרטים: באתר mixtacocktails.com