מכבי ת"א רגילה לעומס משחקים כזה – מחזורים כפולים ביורוליג עם תוספת של מחזורי ליגה. אבל המציאות הנוכחית היא הזייה מוחלטת.
הצהובים יתארחו הערב (21.15) בצרפת אצל וילרבאן במסגרת המחזור ה־12 ביורוליג, למשחק בו עודד קטש יקבל בחזרה את ג'ון דיברתולומאו וג'וש ניבו. ביום שישי מכבי תשחק בבולוניה, ואז יגיע כאב הראש – מי יגיע למשחק הליגה הראשון העונה, ביום שני בהרצליה?
הכוונה במכבי היא לא לעזוב את "בסיס האם" בבלגרד, ולהגיע לגיחות קצרות בלבד בישראל למשחקי הליגה, יומיים בכל פעם. הרעיון שעלה בימים האחרונים הוא רוטציה שתמנע עומס: לישראל יטוסו בקביעות אנשי הצוות המקצועי, השחקנים הישראלים ושני המתאזרחים, יחד עם 3־2 זרים שיתחלפו ביניהם. האפשרות הועלתה בפני השחקנים, שעדיין לא נתנו תשובה לגביה.

מחפשת שקט בסלובניה

אחרי שהתמודדה בימים האחרונים עם שערוריית האוהדים האדומים שביזו את טקס הזיכרון לשוטרים שנרצחו, הפועל ת"א החליפה אווירה ותשחק הערב (19.30) בסלובניה מול צדביטה לובליאנה בפתיחת הסיבוב השני ביורוקאפ. בגלל הניצחון הגדול על הסלובנים בסיבוב הראשון (73:100), בקבוצה מנסים למנוע שאננות ושמו דגש על הפן המנטלי.
הפועל חולון תארח בריגה (18.45) את בון בשלב הבתים הראשון בליגת האלופות. ניצחון שני על הגרמנים יבטיח לחולון את המקום הראשון בבית ועלייה ישירה לטופ־16 עוד לפני המחזור האחרון. (אפרת עמורבן וסתיו איפרגן)

סנסציה לא מפתיעה

העולה החדשה מכבי ר"ג ניצחה אמש את הפועל ירושלים – אבל למעשה, זה בכלל לא מפתיע. הסגל הירושלמי היה מאולתר בגלל שהזרים בחרו להישאר בבלגרד, מנהל הקבוצה עדי כהן־סבן חזר מפרישה של שנתיים כדי למלא את השורות (קלע חמש נקודות), ועדיין הקבוצה נשארה צמודה עד הסוף – אבל ר"ג (23 לג'יי־פי טוקוטו) ניצלה את המצב כדי להשיג 73:79 יוקרתי. אור קורנליוס קלע 23 לירושלים.
נס־ציונה כבר עם 3 מ־3, אחרי שניצחה בחוץ את גליל עליון 92:95 בתום הארכה, ונראה שעבדה מצוין בזמן הפגרה הכפויה. ראלי אולקינס הוביל עם 21, המפסידה, שחזרה אחרי חודשיים לכפר בלום, קיבלה 30 מרועי הובר.
כדורעף. מחזור 3: מטה־אשר/עכו - רחובות 0:3, הוד־השרון - קריית־אתא 0:3, אשדוד - המעפיל 1:3, עילבון - כפר־סבא 0:3. נשים: נצרת - מכבי חיפה 3:0. (ספי פסטרנק)