אי שם לפני המלחמה הספיקה הפועל ת"א להביס את צדביטה לובליאנה ב־27 הפרש מול הקהל שלה בהיכל קבוצת שלמה. מאז הכל השתנה, האדומים נודדים ברחבי אירופה, אבל גם בלי בית אמיתי החבורה של דני פרנקו נראית מצוין ביורוקאפ. אתמול הפועל פגשה את אותה יריבה בסלובניה, וגם הפעם לא התקשתה עם 80:95 על המדורגת אחרונה (הפסד עשירי ברציפות) בדרך למאזן 2:7 ושמירה על המקום השלישי.
ג'יילן הורד, שהצטיין מול הפועל באר־שבע, כיכב שוב עם 17 נקודות ושישה ריבאונדים. המארחת הצליחה לעשות קולות של חזרה ברבע השלישי, אבל דקות טובות של עידן זלמנסון (13 נקודות) סידרו בריחה נוספת.
ניצחון "ביתי" בריגה על טלקום בון, זה מה שהייתה צריכה אתמול הפועל חולון כדי להבטיח את העלייה לשלב הבתים השני בליגת האלופות, אבל הסגולים נראו רע והפסידו לאלופת המפעל 72:65. כעת הקבוצה של עמית שרף (מאזן 2:3) כבר לא תלויה בעצמה, ותהיה חייבת לעשות את העבודה במחזור האחרון מול בורסאספור ולקוות למעידה של הגרמנים. בכל מקרה, ניצחון על הטורקים יסדר לפחות מקום בפליי־אין.
שון דאוסון (15 נקודות) ודרו קרופורד (11) השאירו את חולון בתמונה, אבל בחמש הדקות האחרונות האורחת פתחה מבערים וברחה ליתרון מבטיח שנשמר עד הסיום.
הג'וב החדש של ווייד בולדווין? נבחרת בוסניה בוחנת אפשרות לצרף את כוכב מכבי ת"א כמתאזרח לקראת מוקדמות היורובאסקט. (אפרת עמורבן)
נשים. הערב בשמינית גמר הגביע: מכבי ר"ג - הפועל פ"ת (18.00), אס"א ירושלים - אליצור חולון (19.00). (רענן וייס)
כדורעף נשים. מחזור 3: כפר־סבא - קריית־אתא 3:2, מכבי ת"א - הפועל רחובות 3:0, מ.ס עילבון - מ.כ רעננה 0:3, ק.ק ת"א - מכבי אשדוד 3:1. (ספי פסטרנק)