נעבור לקינוח

יש מישהי שלא אוהבת שוקולד? אם לא כממתק או כעוגה, אז לפחות בפלטת גוני האיפור על הפנים, שבעונת החורף הזו מאוד טרנדיים. "אני מאוד אוהבת את הגוונים האלו בלי קשר לטרנד – הם תמיד מתמזגים עם העור, יש קשת גוונים עצומה מניוד ועד שוקולד מריר, וגם השילובים שלהם יחד אחד עם השני – תמיד מחמיאים", מסבירה ליאט בן שמשון, אמנית איפור ושיער, "במיוחד בתקופה הזו, שבה הרבה נשים משתפות אותי שאין להן חשק להתאפר, אני חושבת שהדרך להתחיל לחזור לזה היא בדיוק עם גוונים כאלה, שלא בולטים מדי, כי ברגע שאת מרגישה יפה זה באמת מוסיף שמחה בלב". אגב, ליאט מוסיפה ש"כדי שהאיפור ייראה 'חי' יותר מומלץ להשתמש בתכשירים בטקסטורה קרמית, שיוצרת מראה תלת־ממדי ולא שטוח מדי, וכמובן בקצת סומק שמחזיר חיים לפנים".

בגובה העיניים

מוקסינים עם סוליה גסה, או בשמם הבינלאומי צ'אנקי לאופרס, מסתמנים כאחד הטרנדים הכי מעניינים העונה, ובאופן אישי לי יש לפחות ארבעה זוגות. אושיות רשת בינלאומיות מצטלמות איתם בכל הזדמנות ומראות שהם לא רק מוסיפים גובה אלא גם קל לגוון איתם את הלוק:
עם גרביון שקוף ומעליו גרביים קצרות צבעוניות, עם מכנסיים, שכמו שאמא שלי הייתה אומרת, מסתיימים "בברוגז" עם הנעליים (כלומר שיש מרווח ביניהם לבין הנעליים), ואפילו עם גרבי חותלות.

גוף העניין

חומצה היאלורונית היא אחד הרכיבים הכי כיפיים כשמדובר בעור, וכמו שהיא מוסיפה לחות וזוהר לפנים, ככה היא עושה גם לגוף. הנה כמה תכשירים לגוף במרקמים שונים המכילים את חומצת הקסם ועוזרים לעור לא רק להיראות טוב אלא גם להרגיש טוב יותר עם היובש הקשוח:
1. קרם גוף מזין לעור יבש, 25 שקל, קרליין
2. חמאת גוף במרקם עשיר להקלה לעור יבש ומגורה, 85 שקל, דוקטור עור
3. תרסיס בניחוח קוקוס לתוספת לחות וגלואו, 30 שקל, מילוקה לסופר־פארם

חיים בלב

בשבוע האחרון ניסיתי למצוא דרך חדשה להתלבש באופטימיות, גם אם קלה. הסתכלתי בארון ולא מצאתי תשובה. אז גללתי קצת ברשת וחולצה עם לב קטן של Noss תפסה לי את העין, והבנתי שהצורה הזו, בין שהיא מודפסת על בגד ובין שמגיעה כאביזר, היא בעלת משמעות גדולה. היא מחבקת בדרכה, משמחת ובעיקר נותנת תקווה. וככה ממש בא לי להתלבש העונה.