שר המשפטים יריב לוין אישר לפרסם להערות הציבור תזכיר חוק התיישנות (מלחמת חרבות ברזל) אשר נועד לתת מענה לסיכון התיישנות תביעות אזרחיות שאינן במקרקעין – כלומר ניתן יהיה להאריך לפחות ב־9 חודשים את מועד ההתיישנות להגשת תביעות. אם התובע הוא בן משפחה של נרצחי או נפגעי פעולות האיבה שהתרחשו החל מ־7 באוקטובר; חטופים, נעדרים ובני משפחותיהם, מפונים ואנשי כוחות הביטחון - תושעה תביעתם לתקופה של עד 18 חודשים מיום כניסת התיקון לתוקף. תקופת ההתיישנות לפי החוק היא 7 שנים מיום היווצרות עילת התביעה. החשש הוא כי מצב החירום ימנע מחלקים ניכרים בציבור להגיש תביעות בתקופה זו, כך שמרוץ ההתיישנות יימשך והתביעה תתיישן. החוק המוצע יאפשר הגשת תביעות במועד מאוחר יותר באמצעות יצירת עילת השעיה כללית. התיקון גובש על ידי מחלקת ייעוץ וחקיקה (משפט אזרחי) במשרד המשפטים בראשות עו"ד כרמית יוליס, המשנה ליועצת המשפטית לממשלה.

ישרוטל מגיעה ליוון: רכשה 4 מלונות

ישרוטל נכנסת לראשונה ליוון. הרשת דיווחה כי רכשה 50% מהשליטה בארבעה מלונות בבעלות רשת בראון ומשפחת ויצמן תמורת 32 מיליון יורו. ב־50% הנוספים מחזיקה משפחת דיין, שבבעלותה רשת קראון פלאזה בישראל. עיקר הרווח של ישרוטל מגיע מבתי המלון באילת, המאכלסים כיום בעיקר את מפוני העוטף. בשל המלחמה נכנסה הרשת לתקופת שפל, ולכן היא רוצה לפזר סיכונים ולא להישען רק על השוק המקומי.
מנכ"ל ישרוטל ליאור רביב: "יוון היא יעד תיירותי פופולרי עם פוטנציאל צמיחה גבוה. העסקה היא בהתאם לאסטרטגיה שלנו להתרחב בחו"ל, בעיקר באירופה".