לראשונה אחרי חודשיים, שבהם שני הצדדים התגעגעו מאוד זה לזה, הפועל ת"א שיחקה אתמול מול האוהדים בבית – ואלף אדומים נלהבים ראו את הקבוצה שלהם מביסה את גליל עליון 66:90, ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. ובמועדון לא שכחו את מי שלא שם: ביציע המרכזי הוצג שלט ענק שעליו קריאה להחזרת החטופים, עם תמונותיהם והכיתוב "בלעדיכם זה לא אותו משחק" ועל חלק מהכיסאות נתלו לפני המשחק חולצות עם שמות אוהדי הפועל ת"א שנרצחו ונהרגו במלחמת חרבות ברזל.
למשחק הליגה הקודם הפועל הצליחה להביא רק שני זרים שלה, אבל אחרי לחץ של ההנהלה והצוות המקצועי הגיעו הפעם ארבעה. זה היה גדול על האורחת, שמשחקת עם זר אחד והשלימה את הסגל עם שחקני נוער. ג'יילן הורד הוביל עם 19 נקודות, גיל בני היה מצוין עם 15. לוטן אמסלם קלע 14 לגליל מול הקבוצה שבה גדל.
עוד אתמול, נס־ציונה נעצרה אחרי שפתחה את העונה עם 3 מ־3, והפסידה בחוץ 90:76 לבאר־שבע/דימונה - עבורה זה היה ניצחון בכורה. המנצחת נהנתה ממחצית שנייה אדירה ומג'קינן גאנט שקלע 32, כפול מג'רום מיינסי, הקלע המוביל של נס־ציונה.

גיחה קצרה לארץ

אחרי ההפסד 100:90 בבולוניה, שהוריד את מכבי ת"א למקום התשיעי ביורוליג במאזן 6:7, הקבוצה צפויה לנחות הבוקר לביקור קצר בארץ כדי לקיים את משחק הליגה הראשון שלה, מחר (21.05) בהרצליה, ותחזור לבלגרד ביום שלישי. לורנזו בראון, ווייד בולדווין ובונזי קולסון לא יגיעו למשחק. (אפרת עמורבן)
הפועל חיפה. לאחר שלושה משחקי ליגה בלבד, ודווקא אחרי ניצחון הבכורה באילת, אורן אהרוני התפטר מסיבות אישיות. שמו של גיא גודס עלה כמועמד להחליפו. (איתן גליקמן)
לאומית. אליצור שומרון - גלבוע/גליל 72:76 (בהארכה), אליצור נתניה - עירוני נהריה 83:86.
כדוריד. האלופה מכבי ראשל"צ כבר לא מושלמת, לאחר שסיימה בתיקו 34:34 בחולון. רמה"ש ראשונה עם 31:41 על נס־ציונה. עוד במחזור השביעי: קריית־מוצקין - קריית־אונו 36:29, אס"א ת"א - הפועל ראשל"צ 29:25, מכבי ת"א - ר"ג 32:36, הרצליה - אשדוד 32:26. (ספי פסטרנק)