אז מי אשם במצבה העגום של הפועל ת"א בכדורגל? אני אומר משרד החינוך.
טוענים שחן סול הרשים מאוד את דייויד מינצברג בשל האנגלית הרהוטה שלו. אם כך אני מבין שבכל המערכת של הפועל ת"א רבתי לא נמצא דובר אנגלית נוסף אחד ראוי. מינצברג יקירי, הייתי מרים טלפון לבית ספר ברליץ או ל"ג'רוזלם פוסט" ושולח את שביט אלימלך לשנן אנגלית במקלחת, עובד עם שייע פיגנבויים על פרזנט פרוגרסיב ואולי הייתי שוקל לבדוק עם משה סיני על כדורגל אנגלי.
1 צפייה בגלריה
yk13711816
yk13711816
(חן סול | צילום: עוז מועלם)
כשמשה תאומים רכש אי שם את המועדון הוא זיהה שהשחקנים אמנם טובים על הדשא אבל חלשים בדיבור מול התקשורת. אז הוא שלח אותם לעבור קורסים בעברית ובדיבור מול מצלמה ומיקרופון. האם זה מה שהביא לתאומים דאבל או רבע גמר אירופי? לא בטוח, אבל זה בטוח הכניס לקבוצה ממד נוסף.
אני מודה שאני לא מכיר את סול, ואני בטוח ומשוכנע שהוא איש מקצוע מוכשר ורציני.
אך כל אדם מוכשר וחרוץ ככל שיהיה לא יכול לנהל מקצועית לבד את מועדון הפועל ת"א. ועכשיו התווסף עוד תואר על דלת משרדו של סול – מנכ"ל. אחרי עזיבתו של מנכ"ל אחר, איתי בונה. אמנם מדובר במינוי זמני, אבל במדינת ישראל זמני הוא לעיתים קרובות מצב קיים.
מינצברג נקלע עם עסקת הרכישה של הפועל ת"א למצב מלחמה. נכון, ישראל נלחמת והרבה עסקים מסביב פשוט קורסים. אבל מועדון הפועל ת"א הוא לא רק עסק – ואני בטוח שהוא הבין את זה במעמד הרכישה – צריך גם לקחת אחריות על הלב של כל כך הרבה אוהדים. שרדנו לא מעט עונות מאכזבות וכנראה שנגזר עלינו לחוות לא מעט הרפתקאות גם עם האמריקאים.
מה אתה יודע, מינצברג ידידי, בפורומים האדומים מתחילים כבר להזכיר את שמם של האחים ניסנוב בערגה. תכף גם יעלו על נס את אלי טביב ויחפשו את "במבי" כדי לרכוב עליו לאליפות.
ולסיום, אי־אפשר בלי לגנות את הביזיון של חלק קטן מאוהדי הפועל ת"א בכדורסל בטקס לזכר השוטרים. בושה.
כל אדם מוכשר ככל שיהיה לא יכול לנהל מקצועית לבד את הפועל ת"א. ועכשיו התווסף עוד תואר על דלת משרדו של סול, מנכ"ל. אמנם זה מינוי זמני, אבל במדינת ישראל זמני הוא לעיתים קרובות מצב קיים