רשת המזון כל בו חצי חינם תפצה את לקוחותיה בסכום כולל של 2.1 מיליון שקל באמצעות הנחות למוצרים מסוימים ותבצע שינויים בפרסומי המבצעים שלה. כך עולה מהסדר פשרה שאושר על ידי בית משפט מחוזי מרכז במסגרת תובענה ייצוגית. הבקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה ב־2021, ובמסגרתה טען המבקש עו"ד אוהד שמילוביץ באמצעות עו"ד יונתן הראל ממשרד י. הראל ושות' כי הרשת מקיימת כביכול מבצעים פיקטיביים בסניפיה ובאתר שלה. בהמלצת השופטת יעל טויסטר ישראלי הגיעו הצדדים להסדר פשרה מבלי שאף צד מודה בטענות משנהו, ולפיו הרשת תשנה את אופן פרסום המבצעים, באופן בו הרשת מתחייבת להקפיד כי בכל מכירה מיוחדת שבה יוצג מחיר מבצע או מחיר מוזל של מוצר, הוא יוצג ליד מחיר ייחוס קודם שיהיה המחיר שהוצע למכירת המוצר בפועל למשך פרק זמן סביר. תגובת הרשת: "חצי חינם הינה רשת ותיקה הפועלת בהגינות ובהתאם לחוק כבר למעלה מ־35 שנה".

סופית: שכר חברי הכנסת לא יעלה בחודש ינואר

ועדת הכנסת אישרה את המלצת הוועדה הציבורית, בראשות פרופ' יובל אלבשן, לפיה שכר חברי הכנסת לא יעודכן בינואר הקרוב. שכר הח"כים, כמו שכרם של יתר נושאי המשרה, צפוי היה לעלות בתחילת 2024, לפי שיעור עליית השכר הממוצע במשק. החלטת הוועדה הציבורית נובעת מפניית יו"ר הכנסת, חה"כ אמיר אוחנה אל הוועדה הציבורית.
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ אופיר כץ אמר אתמול: "אין צורך לנמק את המובן מאליו, אנחנו נבחרי ציבור, אנחנו צריכים להוות דוגמא תמיד, ובמיוחד בעת הקשה הזו. נמשיך לפעול על מנת לסייע למצבם הכלכלי של האזרחים ולייצב את המשק".