בשורה לאוהדים וכאב ראש לבעלי הקבוצות. בעקבות הוראות פיקוד העורף בשל מלחמת "חרבות ברזל", חזרו משחקי הכדורגל בליגת העל ובליגה הלאומית ללא קהל, אך אתמול הודיע שר התרבות והספורט מיקי זוהר כי הוא סיכם עם מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא, על חזרת קהל למגרשים באופן הדרגתי.
במסגרת ההקלות יתקיימו בשלב הראשון משחקים עם 1,000 אוהדים ביציעים, ובהתאם להערכות המצב של פיקוד העורף עם שר התרבות והספורט, יעלה מספרם בהמשך.
1 צפייה בגלריה
yk13712597
yk13712597
(צילום: עוז מועלם)
זוהר: "ללא קהל חוויית הספורט נפגמת והופכת לחסרת ערך. היה לי חשוב לפעול ולהחזיר את הקהל למגרשים, קצת תחושה של נורמליות, ולו רגעית, בתקופה הקשה הזו. אני סומך על אוהדי הקבוצות שיישמעו להוראות פיקוד העורף".
ההחלטה אמורה להיות מיושמת כבר במחזור הקרוב, מה שמכניס לא מעט מועדונים לבעיה. מעבר להיערכות להכנסת אוהדים, לחלק מהקבוצות יש כמות מכובדת של מינויים, והן יצטרכו למצוא מנגנון כלשהו כדי להחליט בכל משחק מי מהם נכנס לאצטדיון ומי נשאר בבית. כך, למשל, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, שלכל אחת מהן אלפי מינויים שמשתוקקים לחזור ליציעים של סמי עופר וטדי בהקדם, אך כל אחת תוכל להכניס רק 1,000 מהם לאצטדיון.
דירקטוריון המינהלת צפוי להיתכנס היום כדי לדון בסוגיית הקהל, כשכרגע מסתמן כי רוב הקבוצות מתנגדות לאפשרות.

יונייטד מחפשת נס

מישהו מאמין שמנצ'סטר יונייטד עוד יכולה להגיע לשמינית גמר ליגת האלופות? אחרי ה־3:0 הביתי המשפיל לבורנמות', יונייטד תארח הערב (22.00) את באיירן מינכן במחזור האחרון של שלב הבתים, שבו ספגה עד כה יותר משלושה שערים למשחק בממוצע, וחייבת ניצחון בתוספת תיקו בין קופנהגן לגלאטסראיי במשחק המקביל כדי לעלות יחד עם הגרמנים מבית 1.
אם יונייטד תפסיד או תסיים בתיקו, המקום השני יהיה שייך לקופנהגן (לה יספיק תיקו) או לטורקים שצריכים להשיג שלוש נקודות בחוץ.
בבית 3, בראגה צריכה לנצח בהפרש של יותר משער אחד בנאפולי כדי לעלות על חשבונה. אוניון ברלין – ריאל מדריד (1).
בבית 4, העולות אינטר וסוסיאדד ייפגשו בסן סירו למשחק על המקום הראשון, לספרדים יספיק תיקו. זלצבורג – בנפיקה. בית 2 (19.45): איינדהובן (2, עלתה) – ארסנל (1, הבטיחה את ראש הבית), לאנס – סביליה.

זלאטן שוב במילאן

זלאטן איברהימוביץ' (42) חוזר למילאן. שוב. כוכב העבר השוודי מונה לתפקיד יועץ בכיר לרד בירד, החברה שבבעלותה נמצא המועדון - ולמעשה יחזור לסן סירו באופן פעיל.
זלאטן "ישתף פעולה עם צוות ההשקעות הגלובלי של רד בירד ויתמוך בתיק ההשקעות של החברה בספורט, מדיה ובידור" - נאמר בהודעת חברת ההשקעות. למעשה, החלוץ האגדי יהיה בחדר ההלבשה לצידו של המאמן סטפנו פיולי ובאימונים של מילאן - וינסה לתרום מהניסיון שלו.
"אני אסיר תודה על ההצטרפות לרד בירד ולמילאן", אמר איברהימוביץ'. "האהבה שלי לרוסונרי לעולם לא תמות".