מינהלת הליגות החליטה פה אחד לדחות את המתווה של שר הספורט מיקי זוהר, שלפיו בשלב הראשון יוכלו 1,000 אוהדים להיכנס ליציעים ולאחר מכן תהיה עלייה הדרגתית במספר הצופים.
המתווה הציב שני מכשולים מבחינת המועדונים: לוגיסטיקה מיידית בכל הנוגע לחזרת הקהל, כולל הסיכונים האפשריים אם יישמעו אזעקות, והבחירה באוהדים שיוכלו להיכנס. לחלק מהקבוצות יש יותר מ־1,000 מנויים, והן היו צריכות להחליט למי מביניהם תתאפשר הכניסה למשחקים ובאיזה פורמט.
המינהלת, שלא הייתה חלק מהמהלך של זוהר, התכנסה אתמול כדי לדון ביוזמה של השר, והקבוצות החליטו פה אחד שלא לאמץ אותה. המשמעות היא שכרגע משחקי ליגת העל ימשיכו להיות משוחקים מול יציעים ריקים, עד שפיקוד העורף יאשר כניסה של יותר אוהדים. במינהלת הסבירו: "במתכונת הנוכחית, בה מאשר פיקוד העורף התקהלות של עד 1,000 אנשים באצטדיון, ניתן יהיה להכניס בפועל 400־600 צופים במשחק. ראשי הקבוצות עודכנו במהלך הישיבה כי עוד טרם חזרת הליגות לפעילות, פעל יו"ר המינהלת מול משרד הספורט ופיקוד העורף על מנת לאפשר כניסה של קהל רב יותר ולכל הפחות 5,000 צופים ככל והדבר יהיה אפשרי ובטוח בהתאם להערכות המצב.
"לאור הנתונים הנוכחיים, כאשר ניתן יהיה להכניס כמות של מאות צופים בלבד, ולאחר שראשי הקבוצות קיימו דיון מעמיק בנושא, נראה כי הפגיעה בקהל במתכונת זו תעלה על התועלת, לרבות פגיעה בקהל נאמן רב שלא יוכל להגיע למשחקים בשל הכמות הנמוכה האפשרית בפועל. בהתאם לכך, בשלב זה המשחקים בליגת העל ימשיכו להתקיים במתכונת הנוכחית בה יהיו באצטדיון בעלי תפקידים רלוונטיים לניהול המשחק, עד אשר יהיה שינוי במצב הביטחוני וניתן יהיה להכניס כמות גדולה יותר של קהל".

קריית־שמונה נעצרה

המוליכה הלאומית קריית־שמונה נעצרה אחרי שמונה ניצחונות ברציפות, ארבעת האחרונים (מאז החזרה מפגרת המלחמה) על האפס. היא עוד הובילה 0:1 (אלפרדו סטיבנס 49) במשחק הבית בנתניה, שהחל באיחור של 50 דקות בגלל משטח מוצף, אבל והיב חביבאללה (57) וז'וליו סזאר (76) הפכו בדרך ל־1:2 של טבריה שצימצמה את הפער מהמפסידה לשתי נקודות.
המשחק בין שתי הקבוצות שהחליפו בסוף השבוע מאמנים הסתיים בניצחון של מ.ס כפר־קאסם ואדהם האדיה 0:1 (פאדי זיידאן, 26) על אום אל־פחם ותומר קשטן.
הפועל ר"ג - הפועל ראשל"צ 0:1. גידי קאניוק (54). הפועל עפולה - בני־יהודה 1:1. לעפולה: פרנק ריבולייה (57). לבני־יהודה: סולומון דניאל (54). נוף הגליל - הפועל רמה"ש 0:1. שי מוסינקו (19). מכבי יפו - הפועל עכו 2:2. ליפו: מתן בית יעקב (56), יקיר זילברמן (93). לעכו: נתנאל חגאני (78), רווה אסייג (91).
בני שפרעם - נס־ציונה 3:3. לשפרעם: כרם ארשיד (58), מוסטפא שייח יוסף (64), מוחמד אבו־ראס (66 בפנדל). לנס־ציונה: סונגה צ'יפיוקה (50), ג'וזף אומה (72), אמיר עגייב (88 בפנדל). כפר־סבא - מכבי הרצליה 1:0. אילון ירושלמי (42). (ספי פסטרנק)