הפועל ת"א המשיכה במומנטום החיובי שלה עם הניצחון השישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 81:89 בחוץ על וולבס הליטאית, שהעלה אותה למאזן 2:8 ביורוקאפ, והיא נצמדה ללונדון ליונס במקום השני בטבלה.
שלא כמו בשני המשחקים האחרונים, הפעם זה כבר לא היה כל כך קל כשהמארחת שמרה כל הזמן על משחק צמוד ואפילו הובילה בתחילת הרבע האחרון. אבל לדני פרנקו יש את ג'יילן הורד בשיאו. הורד סיים את הערב עם 20 נקודות וקיבל עזרה מתומר גינת, שתרם 13.
הפועל ירושלים חוזרת הערב (19.30) לסגל מלא כשתארח בבלגרד את פאוק סלוניקי לקרב ישיר על המקום הראשון בבית 6 בליגת האלופות. היוונים ניצחו בסיבוב הראשון 77:79, ולכן ירושלים צריכה ניצחון בשלוש נקודות הפרש ומעלה כדי להשיג כרטיס לטופ־16. האדומים עברו תקופה לא פשוטה מנטלית ומקצועית כשספגו בסגל חסר שני הפסדי ליגה. בשבת מצפה להם משחק ליגה נוסף, מול גליל עליון בירושלים, והפעם צפויים להגיע שלושה זרים, אך עדיין לא ברור מה יחליט המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'.
לאומית. מכבי רחובות - מעלה־אדומים 75:102, אליצור אשקלון - אליצור נתניה 79:82, כפר־קאסם - מכבי רעננה 101:78, גלבוע/גליל - מ.ס צפת 71:73. (ספי פסטרנק)

ליל הכרעות בצ'מפיונס

הבית המבטיח ביותר בהגרלת ליגת האלופות גם קיים. ארבע קבוצות איכותיות יצאו לדרך, דורטמונד הייתה יציבה מספיק כדי להבטיח לעצמה כרטיס (10 נקודות), אבל פ.ס.ז', מילאן וניוקאסל עוד לא יודעות מי זו מי – אחת לשמינית הגמר, אחת לליגה האירופית, אחת הביתה.
המצב לקראת משחקי הערב (22.00) במחזור הסיום סבוך: פ.ס.ז' (7) תעלה ואפילו תסיים ראשונה אם תנצח בדורטמונד, בזמן שניוקאסל תארח את מילאן (שתיהן עם חמש נקודות). תיקו בין האנגלים לאיטלקים שווה עלייה עבור פריז, שוויון נקודות בין פ.ס.ז' לניוקאסל מעלה את ניוקאסל, ובין פ.ס.ז' למילאן את פריז. בקיצור: בלגן.
ניוקאסל ומילאן בבעיה לפני שייפגשו ראש בראש. האנגלים נאבקים במשבר פציעות, וההשבתה של השוער המצוין ניק פופ הובילה לספיגת שבעה שערים תוך שלושה ימים מאברטון ומטוטנהאם. מילאן, מצידה, ספגה שתי שלישיות בשלושת משחקיה האחרונים. היא מלאה בכישרון, שחקנים צעירים ומצוינים – שהחיבור ביניהם מפוקפק.
בבית 8, לפורטו יספיק תיקו ביתי מול שחטאר וסתיו למקין כדי להצטרף לברצלונה בשמינית, האוקראינים חייבים לנצח. אנטוורפן – ברצלונה. בבית 5, אתלטיקו מדריד, ביתרון נקודה, תנסה לסגור באצטדיונה את המקום הראשון מול לאציו (שתיהן עלו). סלטיק – פיינורד. בית 7 (19.45) כבר הוכרע, ולייפציג (2) תארח את יאנג בויז (3), בזמן שברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום (4) ייפרדו בבלגרד מול מנצ'סטר סיטי (1).
בכר אמש לקראת המשחק: "יהיה לי אורח מיוחד במשחק, ילד נפלא בשם איתן יהלומי, אוהד גדול של מנצ'סטר סיטי, שנחטף על ידי חמאס והיה בשבי 52 ימים. הוא יבוא למשחק עם אמו ואחותו, אבל לא עם אביו שעדיין שבוי".
אתמול במחזור האחרון בבית 2: איינדהובן (2) – ארסנל (1) 1:1, לאנס (3) – סביליה (4) 1:2. (יאיר קטן)
כדורעף גברים. כפר־סבא - הוד־השרון 3:0, קריית־אתא - מכבי אשדוד 3:1. (ספי פסטרנק)