מכבי חיפה לא תמיד לקחה בשיא הרצינות את המשחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, כששיתפה הרבה שחקנים מחליפים, אבל כשהגיעה למאני־טיים (גם במובן הכספי) היא ידעה להתעלות, לנצח 1:2 את פנאתינייקוס באתונה ולהשאיר את העונה האירופית בחיים.
1 צפייה בגלריה
yk13718616
yk13718616
(דין דוד חוגג את הראשון עם לב שבור | צילום: Angelos Tzortzinis / AFP)
חצי שעה ראשונה מצוינת עשתה בשבילה את העבודה. צ'ארון שרי חזר לעצמו וניווט את המשחק, פרנצדי פיירו איים על ההגנה היוונית ופייר קורנו חרך את האגף השמאלי, בעיקר בדקה ה־20 כשהגביה כדור נהדר לראש של דין דוד שנגח פנימה.
מסאי דגו נאלץ להוציא את עלי מוחמד ודניאל סונדגרן שנפצעו, ופנאתינייקוס השתלטה על המשחק. היוונים ריתקו את שחקני מכבי חיפה לשערם, אבל שם הם מצאו את שריף כיוף בכושר שיא. בתוך הבליץ הזה הצליחה חיפה לצאת להתקפה אחת קטלנית, שבסיומה קורנו (שוב הוא) פרץ משמאל ומסר לשרי, שנכנס לרחבה ובעט פנימה. פוציס יואנידיס עוד צימצם (89) וסידר כמה דקות חרדה ל־450 האוהדים הירוקים ביציע, אבל הם בסופו של דבר חזרו הביתה מאושרים. מכבי חיפה תמתין ביום שני להגרלה, שתקבע מי מהקבוצות שסיימו במקום השני בקונפרנס־ליג תהיה היריבה הבאה שלה.
מכבי חיפה: כיוף, חג'ג', סונדגרן (46 פיינגולד), סק, גרשון, קורנו (80 פודגוראנו), מוחמד (32 ג'אבר), שואו, שרי (80 חלאילי), דוד (67 רפאלוב), פיירו. (שמעון אלבז)
ליגת העל בכדורסל. הפועל חולון לא הספיקה לשחק יותר מדי בארץ העונה, אבל בינתיים אין לה תלונות – 2 מ־2 אחרי 80:103 על הפועל באר־שבע/דימונה. מעל כולם היה נתנאל ארצי עם שיא קריירה של 25 נקודות, כשאיגור קולשוב קולע 20 עבור האורחת שהמשחק הזה היה גדול עליה. לעומת חולון, הפועל עפולה היא זו ששיחקה יותר מכולן, ועומדת על 4:2 אחרי הפסד ביתי לקריית־אתא (20 לג'יימס בייטמון), 76:73. מרסלוס ארלינגטון תרם 17 למפסידה.