ברית האוהדים בין מכבי חיפה לוורדר ברמן הולידה אמש מחווה מרגשת במיוחד, כאשר אוהדי הקבוצה הגרמנית הניפו לפני משחק הליגה מול לייפציג (1:1) תמונת ענק של ענבר הימן ז"ל, אוהדת חיפה שנרצחה בעזה בשבי חמאס, לצד כיתוב בעברית הנושא את שמה. על המסך באצטדיון נכתב בעברית על תמונתה "נוחי על משכבך בשלום", כמו גם בחשבון ה־X של המועדון. בנוסף, ביציע הופיע שלט בעברית בו נכתב: "תהיה חזק ד. אנחנו איתך", המוקדש ככל הנראה לאחד החטופים.
1 צפייה בגלריה
yk13724890
yk13724890
(אוהדי ברמן עושים כבוד לענבר, אתמול | צילום: Cathrin Mueller/Getty Images)
הכדורגל הגרמני כולו הציג סולידריות עם ישראל מאז הטבח ב־7 באוקטובר, וברמן פעלה רבות למען העלאת המודעות לנושא החטופים. אחרי הפרסום על מותה, ברמן מסרה: "התעצבנו מאוד לשמוע את החדשות. המחשבות שלנו עם משפחתה וחבריה בזמן הקשה הזה".

סייף הגשים חלום

חיזוק ראשון לחורף: מכבי חיפה החזירה לארץ את הקשר קני סייף (29) שחתם לשנתיים. הוא יצטרף מיידית לאימונים, ויוכל לשחק עם פתיחת חלון ההעברות בחודש הבא.
סייף, שגדל בעוספיא, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ופרץ במדי רמה"ש בעונת 2013/14, לפני שיצא לסיבוב בגנט (איתה זכה באליפות ובסופרקאפ הבלגי), אנדרלכט, סינסינטי, לכיה גדנסק ונפטצ'י באקו – אותה עזב לפני כשבוע מסיבות אישיות. סייף ערך שתי הופעות במדי נבחרת ישראל ב־2016, אבל החליט לעבור לייצג את ארה"ב (נולד בפלורידה) ושיחק במדיה ארבע פעמים.
סייף: "הגשמתי חלום ילדות. כאן בעוספיא כולנו גדלנו כאוהדי מכבי חיפה, וזה היה החלום של אבא זכרונו לברכה". (שמעון אלבז)

כדורסל: פיניש מותח

שלב הבתים של ליגת האלופות בכדורסל יסתיים הערב, כשהפועל חולון תלויה בעצמה. היא תארח בריגה את בורסאספור (21.00), וניצחון יבטיח לה לפחות עלייה לפלייאין – כשהיא תוכל לסיים גם ראשונה ולעבור ישירות לטופ־16 אם בון תפסיד לבראוגן בספרד. גם הפסד עד 22 נקודות הפרש יספיק. הפועל ירושלים, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית שלה, תפגוש באולם אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד את בנפיקה (19.00).
ביורוקאפ, הפועל ת"א תחפש ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות כשתארח בשטארק ארנה בבלגרד את ונציה (19.30) במחזור ה־11. המועדון חכר מטוס והזמין חדרים לכ־160 בני משפחות שכולות, אנשי כוחות הביטחון ומפונים שהוזמנו על ידי הקבוצה למשחק. (אפרת עמורבן וסתיו איפרגן)
לאומית. אשקלון - צפת 76:82, רעננה - נהריה 97:85, רחובות - נתניה 65:76.
כדורעף. הוד־השרון - רחובות 0:3, אשדוד - כפר־סבא 3:1, המעפיל - קריית־אתא 3:1, עילבון - מכבי ת"א 3:0. (ספי פסטרנק)