הפועל ת"א לא עוצרת. עם 81:100 על ונציה במשחק שאותו אירחה בבלגרד, האדומים רשמו ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות וחיזקו את האחיזה במקום השני בבית ביורוקאפ עם תשעה ניצחונות ושני הפסדים.
כבר תקופה ארוכה שהאדומים מסתדרים פחות או יותר בלי ג'ייקובן בראון ותומר גינת – ובפיגור שבע נקודות באמצע הרבע השלישי, אקסבייר מנפורד (25 נקודות, 5 מ־6 משלוש) וג'ון הולנד (20) התחממו ונעזרו בהגנה קבוצתית נהדרת כדי לכבות לגמרי את היריבה האיטלקית.
בליגת האלופות, הפועל ירושלים סיימה את שלב הבתים עם 68:97 קליל על בנפיקה. ירושלים הבטיחה את המקום הראשון והכרטיס לטופ־16 עוד לפני המשחק בבלגרד, וקיבלה 32 מליוואי רנדולף, כולל 5 מ־7 משלוש.

להעיר את הכוכבים

מכבי ת"א תקיים הערב (21.05) עוד משחק "ביתי" בבלגרד ביורוליג, רק שהפעם זה יהיה מוזר במיוחד, כי האורחת תהיה הכוכב האדום המקומית שכבר לא משחקת בהיכל אלכסנדר ניקוליץ'. זו גם תהיה הזדמנות לאיחוד צהוב עם המאמן לשעבר יאניס ספרופולוס שהגיע לסרביה לפני חודשיים. מכבי מדורגת במקום החמישי בטבלה במאזן 6:9, ועל הנייר צריכה לנצח את בלגרד, שתקועה במקום ה־16 עם 10:5.
ליגת העל. עירוני נס־ציונה קטעה רצף של שני הפסדים עם 74:86 על מכבי ר"ג, אחרי שחזרה מפיגור 16 נקודות. עבור העולה החדשה, שפתחה את העונה חזק מאוד עם 0:3, זה היה הפסד בכורה. צוף בן־משה הצטיין עם 19 נקודות, כמו אלכס המילטון מר"ג. לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר שבעה מבניה ובנותיה של נס־ציונה שנרצחו ב־7 באוקטובר.
כדורעף נשים. מחזור 6: מכבי חיפה - קריית־אתא 0:3, הפועל רחובות - כפר־סבא 0:3, מכבי אשדוד - הוד־השרון 0:3, מ.ס עילבון - מכבי ת"א 0:3, ק.ק ת"א - בנות־נצרת 0:3. (ספי פסטרנק)