לא כך חלמה מכבי ת"א שייראה משחק הליגה הראשון שלה העונה בהיכל. הצהובים הופיעו מול הפועל חיפה עם חמישה שחקנים בכירים בלבד, כולם ישראלים, ובלי אף אחד מהזרים שעשו מעין "מרד" והחליטו לא לטוס לישראל כל עוד לא יקבלו התחייבות שיחזירו להם את 15 האחוז שקוצצו משכרם.
את גיא גודס לא עניינו הצרות של האקסית, ועם ארבעה זרים הוא רשם ניצחון ראשון כמאמן חיפה, 96:104. רומן סורקין (35 נקודות) ורפי מנקו (29) אמנם שברו שיאי קריירה, אבל זה לא הספיק מול עמית גרשון שתפר 7 שלשות וסיים עם 24 נקודו.
1 צפייה בגלריה
yk13729235
yk13729235
(צילום: עוז מועלם)
המעבר לבלגרד ואובדן ההכנסות העצום הובילו את מכבי ת"א לגירעון עמוק, ובמועדון החליטו שכולם ישתתפו בנטל כדי למזער נזקים, כולל השחקנים. אלא שהזרים לא ממש אהבו את הפגיעה בכיס ומהדרך שבה הכל התנהל, ורגע לפני שני משחקי הליגה – מול הפועל חיפה ובאר־שבע/דימונה – הם שלפו את הקלף שהיה להם ביד והודיעו להנהלה כי מאחר שהמשפחות שלהם בסרביה, הם רוצים לחגוג איתן את חג המולד. במקביל, הם לא הסתירו את הסיבה האמיתית לאי־חזרתם, והתנו את הגעתם בהמשך בכך שהמועדון יתחייב להחזיר להם את הכסף שהופחת להם כשיגיע הפיצוי מהמדינה.
במכבי התאכזבו מאוד מהצעד שנקטו הזרים, בטענה כי בשיחות סגורות עימם הבטיחה ההנהלה להחזיר את הכספים שקוזזו – או בסוף העונה או במשכורת הראשונה בעונה הבאה. השחקנים, כאמור, לא הסתפקו בכך ודרשו מסמך חתום. עם חזרת הקבוצה לבלגרד תתקיים שיחה נוספת עימם, בה מסתמן שהם יקבלו את מבוקשם.
לאומית. רמה"ש - אליצור שומרון 87:80, מעלה־אדומים - מכבי ראשל"צ 86:93.

היסטוריה: שופטת בפרמייר־ליג

בזמן שמנצ'סטר סיטי חגגה את זכייתה הראשונה בגביע העולם למועדונים, אחרי 0:4 על פלומיננזה הברזילאית, קבוצות הצמרת באנגליה עשו מאמץ לא להתרחק ממנה. במשחק העונה באנפילד, ליברפול השנייה סיימה ב־1:1 מול המוליכה ארסנל בסיום 90 דקות עצבניות. אסטון וילה הייתה יכולה לעקוף את שתיהן, אבל פיספסה עם 1:1 ביתי מול שפילד יונייטד האחרונה. היסטוריה ב־0:2 של ברנלי בחוץ על פולהאם: רבקה וולץ' הפכה לשופטת הראשונה בתולדות הפרמייר־ליג.
כדוריד. אשדוד - הפועל ראשל"צ 35:36, נס־ציונה - מכבי ת"א 28:25, מכבי ראשל"צ - אס"א ת"א 25:31, הרצליה - קריית־מוצקין 32:32, חולון - רמה"ש 40:29, קריית־אונו - הפועל ר"ג 24:31. (ספי פסטרנק)
כדורעף. גברים: מטה־אשר/עכו - מ.ס עילבון 0:3, הפועל רחובות - מכבי אשדוד 3:1. נשים: חדרה - ק.ק ת"א 0:3, מכבי ת"א - אשדוד 3:0, קריית־אתא - הפועל רחובות 2:3, הוד־השרון - מכבי חיפה 3:0, כפר־סבא - מ.כ רעננה 3:1, נצרת - עילבון 3:0. (ספי פסטרנק)