אחרי פתיחת עונה חזקה בקבוצת המילואים של איינדהובן, עם שני שערים ושישה בישולים, תאי עבד מתקרב לזינוק בקריירה. הקשר ההתקפי בן ה־19 קיבל זימון למחנה האימונים בספרד של הקבוצה הבוגרת, מוליכת הליגה בהולנד, וככל הנראה המאמן פטר בוס – אקס מכבי ת"א, שהיה זה שפנה אל הישראלי הצעיר וביקש שיקצר את חופשתו בארץ – מתכוון להשתמש בו בחצי השני של העונה.
עבד הוא השחקן היחיד מקבוצת המילואים שקיבל את ההזמנה הזו. בגלל גילו הוא היה זמין גם למשחקי הקבוצה עד גיל 19, אך הופיע במדיה העונה רק בליגת האלופות לנוער, שם גם הבקיע בהפסד 2:1 בלאנס.
עבד עבר לאיינדהובן לפני שנתיים וחצי מהנוער של הפועל ת"א, כיכב בנבחרת הנוער ובקמפיין הנוכחי הוקפץ לנבחרת הצעירה. (נדב צנציפר)

ליגת העל: פציעות בבאר־שבע

אחרי שגילתה כי אילון אלמוג גמר את העונה, הפועל באר־שבע איבדה לשני משחקים הקרובים לפחות גם את הבלם מיגל ויטור, שמתח את המפשעה מול בית"ר ירושלים. בעקבות הפציעה, ויטור קיבל אישור לטוס למולדתו פורטוגל כדי לחגוג את חג המולד עם משפחתו – שעדיין לא שבה לארץ מאז פרוץ המלחמה. איתן טיבי צפוי להחליף אותו בהרכב הערב (20.00) במשחק הבית מול הפועל חיפה, בעוד אליניב ברדה ממתין לחדשות בנוגע לאיאד אבו־עביד ואלון תורג'מן שאינם כשירים לחלוטין.
עוד הערב במחזור ה־12 בליגת העל, גיא צרפתי יערוך בכורה כמאמן מכבי נתניה שתארח את מ.ס אשדוד (19.00). הפועל ירושלים – הפועל ת"א (19.45). (לירן ביטון)

לאומית: שוב מובילה

קריית־שמונה חזרה אתמול למקום הראשון בליגה הלאומית עם סיום המחזור ה־14, אחרי שהביסה בנתניה את מכבי הרצליה 1:5. אלפרדו סטיבנס (7 בפנדל), עאיד חבשי (23 בפנדל), נועם כהן (29), רועי זיקרי (76) ויאיר מרדכי (93) כבשו, אילון ירושלמי רק צימצם בדקה ה־52.
המובילה הקודמת, בני־יהודה, נאלצה להסתפק ב־0:0 מול מכבי יפו בנס־ציונה, אחרי ששיחקה מחצית שלמה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של ג'ונתן אגיאפונג. רמה"ש הביסה את שפרעם 0:5 בעכו, כשבן רייכרט חוגג צמד (33 ו־59). גם ריצ'רד קולה (62), בן הדדי (84) ואור אוסטוינד (96 בפנדל) הבקיעו. (ספי פסטרנק)
כדורעף. מחזור 7: קריית־אתא - כפר־סבא 3:0.