להפועל חולון מחכים חודשים עמוסים במיוחד. יחד עם מכבי ת"א, מדובר בקבוצה שקיימה את מספר המשחקים הנמוך ביותר בליגה עד כה, רק שלושה, ובשבוע הבא היא תתחיל בהונגריה את סדרת הפלייאין מול אוסטנד בליגת האלופות, בתקווה להמשיך להתקדם במפעל. כפי שנראתה אמש, יש לה סיבות לדאגה.
חולון (1:2) חזרה מקריית־אתא (2:4) עם 86:82, הפסד ליגה ראשון העונה, וניצחון ראשון אי־פעם של המארחת על חולון בליגה הבכירה. ג'יימס בייטמון להט עם 24 נקודות, בעוד הזרים של חולון תפסו ערב רע ושון דאוסון הוביל עם 18. לפני המשחק, חולון החתימה עד לסיום העונה את הגארד דיאנדרה ברנס (26, 1.91), שהתחיל את העונה בגטינגן הגרמנית.

רוצים לעלות ל־11

עם עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל ת"א תארח הערב (19.30) בבלגרד את המבורג. האדומים מדורגים במקום השני בבית שלהם ביורוקאפ, במאזן של תשעה ניצחונות לעומת שני הפסדים, ופייבוריטים מוחלטים מול הגרמנים שהפסידו בעשרה מ־12 משחקיהם. עם זאת, אסור לשכוח כי דני פרנקו ייאלץ להסתדר שוב בלי ארבעה פצועים משמעותיים – ג'ייקובן בראון, תומר גינת, ג'יילן הורד ובראיין אנגולה. גם הזרים החדשים לא ישחקו: וויל קאמינגס הצטרף לסגל רק אתמול, ודז וולס עדיין לא הספיק להתאמן עם הקבוצה.
החתמות. הפועל באר שבע/דימונה צירפה את הגארד אלייז'ה פמברטון (26, 1.95), ששיחק העונה בסמסונספור. לאחר ששוחרר מגרנאדה, יפתח זיו חתם בסן־קנטן הצרפתית.
לאומית. מחזור 6: מכבי חיפה - עירוני נהריה 92:77, מכבי רעננה - אליצור אשקלון (הפסד ראשון למוליכה - מאזן 1:5) 66:79, כפר־קאסם - גלבוע/גליל 62:78, אליצור נתניה - מעלה־אדומים 71:64.
כדורעף. מחזור 7: הוד־השרון - מטה־אשר/עכו 3:0, מכבי אשדוד - מכבי ת"א 3:0, הפועל המעפיל - הפועל רחובות 0:3. (ספי פסטרנק)